مجتمع نوآوری شهید ستاری برای شرکت های دانش بنیان و خلاق افتتاح شد

به گزارش سرمایه گذاری ایکیوسی، با حضور معاون اول رییس جمهوری و معاون علمی و فناوری رییس جمهوری، مجتمع نوآوری شهید ستاری گشایش یافت تا زیرساخت لازم برای فعالیت شرکت های دانش بنیان و خلاق دانشگاهی ایجاد گردد.

مجتمع نوآوری شهید ستاری برای شرکت های دانش بنیان و خلاق افتتاح شد

به گزارش گروه علم و پیشرفت مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ساختمان تازه هوافضا و مجتمع نوآوری شهید ستاری با حضور محمد مخبر معاون اول رییس جمهوری و سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری، اعضای هیات امنای دانشگاه صنعتی شریف گشایش یافت.

در مراسم افتتاحیه مجید دهبیدی پور رئیس پارک علم و فناوری شریف درباره ناحیه نوآوری شریف و توسعه نوآوری در حوالی دانشگاه گفت و مطرح نمود: در اطراف دانشگاه و در ناحیه نوآوری شریف بیش از 600 شرکت مشغول به فعالیت هستند و در حال حاضر بیش از 3000 نفر نیروی فعال وجود دارد.

در جریان افتتاحیه این ساختمان، معاون اول رییس جمهوری و هیئت همراه از واحدهای فناور عضو پارک علم و فناوری شریف واقع در طبقه ششم این دانشکده بازدید کرد و در جریان فعالیت های این شرکت ها نهاده شد. بعلاوه در ادامه، مجموعه اتاق تمیز دانشگاه نیز افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

مجموعه اتاق تمیز، 7 اتاق با گریدهای مختلف است. این مجموعه در مرحله نهایی قرار گرفته است و همکارانی که به فضای اتاق تمیز احتیاج دارند می توانند با استفاده از این فضاها طرح های پژوهشی و ارتباط با صنعت خود را پیش ببرند.

محل تازه دانشکده مهندسی هوافضا در طبقات منفی 2 تا 3 ساختمان شهید ستاری مستقر است. این ساختمان در 11 طبقه و زیربنای بالغ بر 19700 متر مربع واقع شده که محل استقرار دانشکده مهندسی هوافضا، معاونت پژوهش و فناوری مراکز نوآوری تخصصی دانشگاه است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 7 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1401 گردآورنده: s-iqc.ir شناسه مطلب: 718

به "مجتمع نوآوری شهید ستاری برای شرکت های دانش بنیان و خلاق افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجتمع نوآوری شهید ستاری برای شرکت های دانش بنیان و خلاق افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید