میزبانی ایران از کره جنوبی در گرو نصب VAR در آزادی

به گزارش سرمایه گذاری ایکیوسی، رئیس فدراسیون فوتبال می گوید میزبانی ایران از کره جنوبی در استادیوم آزادی منوط به نصب سیستم VAR در استادیوم آزادی است.

میزبانی ایران از کره جنوبی در گرو نصب VAR در آزادی

به گزارش خبرنگاران، شهاب الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال درباره ملاقات ایران و کره جنوبی در هفته چهارم انتخابی جام جهانی و ضرورت استفاده از سیستم یاری داور ویدیویی برای میزبانی از این تیم در تهران، گفت: فقط 15 شرکت هستند که لایسنس فیفا را دارند و به اجبار باید سمت این شرکت ها رفت. با توجه به فضا و شرایط موجود، کارهای لازم از جمله مزایده به وسیله فدراسیون فوتبال انجام شد و تقریباً این کار نهایی شده است.

وی در گفت وگو با بخش خبری شبکه سه، اضافه نمود: دو فرصت بسیار مهم را در پیش داریم. یکی بازی با کره جنوبی است که جزو الزامات نهاد بالادستی ما یعنی فیفا و AFC بوده که این تجهیزات را داشته باشیم و از نوع سیار استفاده خواهیم کرد. همزمان برای تجهیز استادیوم های داخلی هم صحبت شده و این برای ما اهمیت دارد تا خودمان را به روز کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: امیدواریم در آینده نزدیک حضور VAR را در فوتبال کشور، هم به صورت سیار در بازی با کره جنوبی که میزبانی مان به این تجهیزات گره خورده و هم به صورت دائم با تجهیز استادیوم ها ببینیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 مهر 1400 بروزرسانی: 5 مهر 1400 گردآورنده: s-iqc.ir شناسه مطلب: 497

به "میزبانی ایران از کره جنوبی در گرو نصب VAR در آزادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میزبانی ایران از کره جنوبی در گرو نصب VAR در آزادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید