هدیه روز دانش آموز؛ 13 پیشنهاد کاربردی برای 13 آبان 1401

به گزارش سرمایه گذاری ایکیوسی، روز دانش آموز 1401 را در صفحات تقویم به نام روز آدینه 13 آبان ثبت نموده اند. بچه ها مدرسه نیستند و به همین علت احتمالا باید فرصت بیشتری برای با هم بودن داشته باشید. تقریبا باید از همین حالا دست به کار شوید تا بتوانید هدیه روز دانش آموز خریداری کنید. قطعا کاری سختی است. اگر چشم هایتان را ببندید، ممکن است چیز هایی مثل کنسول بازی به فکر تان برسد، اما اگر قرار باشید برایش روز دانش آموز، کنسول بازی 25 میلیون تومانی خریداری کنید، روز تولد چه هدیه ای در انتظارش خواهد بود؟ بخشی از سهام شرکت سونی؟ در این لیست خود کنسول بازی را هم به چشم می خورد، اما در کنارش یک سری پیشنهاد دیگر وجود دارد تا خلافیت و نوآوری شما را به چالش بکشند. بعلاوه کوشش نموده ایم برای همه سلیقه ها و تمام بودجه ها راه حل هایی در نظر بگیریم.

هدیه روز دانش آموز؛ 13 پیشنهاد کاربردی برای 13 آبان 1401

1- توپ فوتبال، لباس تیم محبوب و سایر ورزش ها

به گزارش خبرنگاران، خرید توپ فوتبال برای پسربچه ها با تقریب 99 درصد به هدف می خورد. اگر در آن یک درصد قرار نگیرید، مطمئن باشید تا آخر عمر چهره کسی که برای اولین بار یک توپ فوتبال برایش خرید را از خاطر نخواهد برد. خوشبختانه جام جهانی فوتبال 2022 نزدیک است و کلی گزینه مناسبتی پیش رو خواهید داشت. می توانید توپ فوتبال با طرح مخصوص جام جهانی قطر خریداری کنید که تقریبا یک میلیون قیمت دارد. توپ فوتبال مخصوص لیگ برتر انگلیس، اسپانیا یا توپی با لوگوی تیم محبوب فوتبالش را مدنظر داشته باشید. البته به سایر توپ ها یا بقیه ورزش ها هم می گردد فکر کرد. همین طور پیراهن ورزشی با نام و شماره بازیکن مورد علاقه اش.

محدوده قیمت: 70 هزار تومان تا یک میلیون

2- کنسول بازی

کنسول بازی به شرطی که قبلا خریداری نشده باشد، یک انتخاب کلاسیک، ولی پرخطر است. قیمت پلی استیشن 5 به حدود 23 میلیون تومان رسیده و برای یک پلی استیشن 4 باید 15 میلیون خرج کرد. گزینه مقرون به صرفه تر چیزی مثل ایکس باکس سری S خواهد بود که قیمت آن بین 9 تا 11 میلیون است. کنسول دستی نینتندو سوییچ مدل لایت با قیمت هفت میلیون را بین گزینه ها قرار دهید، ولی اگر قبلا برایش کنسول خریده اید، هنوز گزینه هایی در دسترس خواهد بود. می توانید به یک دیسک تازه بازی فکر کنید. مثلا فیفا 23 تازه وارد بازار شده و برای خریدش به 1.7 تا دو میلیون تومان هزینه پرداخت.

محدوده قیمت: یک تا 20 میلیون

3- ابزار های دیجیتال

گلکسی A13 به عنوان گوشی موبایل انتخاب بدی نیست. قیمت آن تقریبا به پنج میلیون تومان می رسد و از نظر امکانات و قابلیت ها در سطح فنی مناسبی واقع شده است. اگر به نظر خودتان تبلت گزینه بهتری می آید، می توان گلکسی Tab A نسخه لایت و گلکسی Tab A را به ترتیب با قیمت چهار میلیون و 300 هزار تومان و شش میلیون و 400 هزار تومان آنالیز کرد. با هشت میلیون می گردد گلکسی Tab A8 نسخه 10 اینچی خرید. در دسته لپ تاپ های ساده محصولاتی مثل ایسوس و لنوو را جزو گزینه های قرار دهید که قیمت آنها نهایتا تا هشت میلیون تومان می رسد.

محدوده قیمت: پنج تا هشت میلیون تومان

4- ساعت کلاسیک و هوشمند

ساعت همواره یک انتخاب مطمئن به شمار میرود. اگر ساعت مچی ساده مدنظرتان باشد، توصیه می کنیم سراغ برند های معتبر بروید. نترسید، چون در این دسته گزینه های قابل اعتماد زیادی با قیمت معقول و منطقی پیش روی شما واقع شده است. به عنوان مثال قادر هستید روی ساعت مچی دیجیتال کلاسیک بچگانه با قیمت 500 تا 600 هزار تومان و زنگ های شاد و سرزنده دست بگذارید. ساعت هوشمند شاید در ابتدا خرید غیرمسئولانه ای به نظر برسد، اما در عمل یاری می نماید مواقعی که بیرون است، کمتر موبایل را از جیب یا کیفش بیرون بیاورد. پس اندازه خطر و تهدید کاهش پیدا می نماید. بد نیست؟

محدوده قیمت: 500 هزار تومان تا یک میلیون تومان

5- ابزار های یاری آموزشی نوین

کاغذ دیجیتال هوشمند در ابعاد و سایز های مختلف به فروش می رسد. یکی از معروف ترین برند های تولیدکننده این محصول شیائومی است که محصول XMXHB04 را در بازار موجود دارد. این صفحه در سایز 20 اینچ دقیقا شبیه ساز یک تخته سیاه خواهد بود و اجازه می دهد دانش آموزان خلاقیت خود را به نمایش بگذارند. قیمت کاغذ دیجیتال هوشمند در این سایز یک میلیون و 500 هزار تومان است. قیمت نمونه های کوچک تر با سایز 13.5 اینچ، به 600 تا 700 هزار تومان می رسد. سایز ابزار های یاری آموزشی مثل کیت رباتیک، مدار برق و الکتریک و... در این دسته گنجانده می شوند.

محدوده قیمت: 300 هزار تومان تا 1.5 میلیون تومان

6- کتاب

لیست کتاب هایی که قابلیت هدیه دادن در روز دانش آموز را دارند، بلندبالا خواهد بود. قیمت مجموعه هشت جلدی زبان اصلی تن تن از انتشار Egmont با جلد گالینگور تقریبا شش میلیون است و با 210 هزار تومان می گردد مجموعه سه جلدی قصه های من و بابام را با قاب شیک خریداری کرد. مجموعه الفی اتگینز با قیمت تقریبا 500 هزار تومان، مجموعه 14 جلدی سابقه دار ها نوشته آرون بلینی با قیمت 700 هزار تومان، مجموعه هشت جلدی رامونا اثر بورلی کلی یری با قیمت 450 هزار تومان، مجموعه 11 جلدی آثار رولد دال با قیمت 500 هزار تومان و مجموعه 13 جلدی هری پاتر با قیمت دو میلیون جزو گزینه ها هستند.

محدوده قیمت: 200 هزار تومان به بالا

7- دوچرخه، اسکوتر، اسکیت

کفش اسکیت فیلا مدل XF55 با قیمت دو میلیون و 300 هزار تومان در حال حاضر جزو گزینه های پرفروش است. محصولی مثل اسکیت کفشی رولربلید مدل Apex 4 هم با قیمت پنج میلیون و 400 هزار تومان در دسترس خواهد بود، اما شما می توانید به توصیه و پیشنهاد بقیه اعتماد کنید و اسکیت کفشی لانگ فنگ مدل 2006M با قیمت 1.7 میلیون تومان خریداری کنید. اسکوتر پرو اسپرتز مدل Fast و اسکوتر میکرو مدل 200 در دسته خود محبوب هستند و قیمت آن ها به یک میلیون و 200 هزار تومان می رسد. طبیعی است که از دوچرخه هم نباید غافل شد. با دو تا سه میلیون می توان دوچرخه سایز 16 یا 20 خرید و برای دوچرخه سایز 26 باید سه تا شش میلیون خرج کرد.

محدوده قیمت: 1.2 میلیون به بالا

8- واکی تاکی

واکی تاکی انواع اسباب بازی و نیمه حرفه ای دارد. اگر مدل های مقرون به صرفهقیمت و نازک نارنجی را کنار بگذاریم به نمونه هایی قابل اعتماد برخورد می کنیم که کارکرد خوبی دارند. به عنوان مثال می توان بی سیم واکی تاکی شیائومی مدل XMDJJL01 را با قیمت دو میلیون و 700 هزار تومان توصیه کرد که در به صورت جفتی عرضه می شوند. این محصول سبک است، فاصله یک تا پنج کیلومتر را پوشش می دهد و به وسیله اپلیکیشن قابل کنترل خواهد بود. به همین علت الزاما اسباب بازی تنها نیست. با کمی جستجو می توانید به لیستی از واکی تاکی و بی سیم هایی که طبق قانونی مجاز شناخته می شوند دست پیدا کنید.

محدوده قیمت: 1.5 تا سه میلیون تومان

9- گیم بورد و بازی تخته ای

شخصا بازی فتح پرچم را پیشنهاد می دهم که جایگزین جدی بازی حوصله سربر شطرنج است و در اصطلاح حرفه ای جزو اولین نسل از بازی های استراتژیک به شمار میرود. فتح پرچم بدون تاس و با کمترین اندازه دخالت شانس انجام می گردد و ممکن است در نهایت از پسربچه های شما یک ناپلئون بناپارت شکست ناپذیر بسازد. طرفداران بازی های تخته ای، آرتیست قلابی، زیرخاکی و لوت را پیشنهاد می دهند. بین بازی هایی که با هدف آموزش مالی محبوبیت دارند، Cashflow در سبک روپولی است. شما می توانید روی خرید بازی ریسک، Steampunk، Pentago، کهربا، Undaunted، جومانجی، رازجنگل، گربه های انفجاری، تهران و انواع مختلف بازی مافیا حساب باز کنید.

محدوده قیمت: 70 تا 500 هزار تومان

10- اسباب بازی کلاسیک

قیمت ست اسباب بازی های قدیمی که مدلی کوچک از یک خانه با اسباب و اثاثیه آن هستند، در نمونه های خارجی ممکن است به سه میلیون تومان برسد. با این پول مدل های اسباب بازی یخچال، مایکروویو و لباسشویی هم در دسترس خواهد بود، ولی مثلا برای بچه های پنج، شش ساله مناسب هستند. اگر با پسربچه ای کنجکاو طرف هستیم که دوست دارد از دیوار راست بالا برود، اسباب بازی های کنترلی یکی از گزینه های جدی خواهند بود. با 500 هزار تومان می توان یک ماشین کنترلی خرید. هلی کوپتر و کوادکوپتر کنترلی هم با قیمت یک تا 1.5 میلیون تومان فروخته می شوند. بین اسباب بازی های پرفروش ربات کنترلی هوشمند با قیمت یک میلیون و 850 هزار تومان به چشم می خورد.

محدوده قیمت: 500 هزار تا دو میلیون

11- ظرف غذا یا نوشیدنی

گرم کردن غذا در مدرسه یک دردسر قدیمی است. حتی اگر هیتر یا حتی مایکروویو داشته باشند به خوبی می دانیم طعم غذای دوباره گرم شده تا چه میزان بد و نامطلوب خواهد بود. عوض این روش های قدیمی و کسالت بار بهتر است به الهه تکنولوژی سلام بفرستیم که محصولی مثل ظرف غذای برقی را اختراع نموده است. ظرف غذای برقی، دمای خوراکی را روی درجه ای که خود شما مشخص می کنید، تنظیم می نماید و نگه می دارد. یک دستگاه مخصوص دانش آموزان را که برای رفت وآمد به مدرسه مناسب خواهد بود را می توان با قیمت قیمت 600 تا 700 هزار تومان خریداری کرد. اگر نمی دانید دنبال چی بگردید، بگویید لانچ باکس می خواهید. این محصول میزان یک نفر گنجایش دارد و به خوبی از عهده وظایف خود برمی آید.

قیمت: حدود 700 هزار تومان

12- ابزار سلامتی

می توانید برایش مسواک برقی میجیا مدل T100 خریداری کنید. قیمت زیادی ندارد و تقریبا 300 هزار تومان فروخته می گردد. مسواک برقی میجیا T100 در رنگ های مختلف عرضه می گردد و پس از هر مرتبه شارژ تا 30 روز قابل استفاده خواهد بود. شارژ شدن کامل آن در کمتر از چهار ساعت انجام می گردد و قابلیت تعویض سری دارد. سری های این مسواک را می توان در بازار پیدا کرد یا همزمان سفارش دهید، چون بعد ها هم برای خرید سری یدک، خودتان به دردسر می افتید. در شرح محصول آمده، با اندازه نویز کمتر از 60 دسی بل کار می نماید و از استاندارد ضدآب IP67 برخوردار است. سرعت عملکرد مسواک برقی میجیا را می توان در دو حالت تنظیم کرد.

قیمت: 300 هزار تومان

13- کیف پول ارز دیجیتال

این یکی واقعا جسورانه است، اما اگر به سنی رسیده که کم کم باید مدیریت مالی و الفبای سرمایه گذاری را فرا بگیرید، قطعا انتخاب شگفت انگیزی خواهد بود. طبق قوانین و مقررات صرافی های ارز دیجیتال مشهور ایرانی، انجام معاملات و سرمایه گذاری با اعداد و ارقام کوچک نیازمند احرازهویت و ثبت مشخصات نیست؛ بنابراین اگر خودتان به میزان مکفی تخصص دارید، برایش یک کیف دیجیتال تهیه کنید، اندازه مشخصی رمزارز کم ریسک در آن بریزید و طوری که قدر آن ها را بداند، تحویلش دهید تا اولین تجربه مالی را با نظارت دقیق خانواده انجام دهد. اگر بخت و اقبال با شما همراه بود و کشف کردید یک نابغه مالی در خانه دارید، ما را هم نباید فراموش کنید!

محدوده قیمت: 200 تا 500 هزار تومان

منبع: فرارو
انتشار: 12 آبان 1401 بروزرسانی: 12 آبان 1401 گردآورنده: s-iqc.ir شناسه مطلب: 854

به "هدیه روز دانش آموز؛ 13 پیشنهاد کاربردی برای 13 آبان 1401" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدیه روز دانش آموز؛ 13 پیشنهاد کاربردی برای 13 آبان 1401"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید