والدین شهدا اسوههای صبر هستند

به گزارش سرمایه گذاری ایکیوسی، سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان در ملاقات با والدین شهید ناصری گفت: ملاقات با والدین گرانقدر شهدا خیر و برکت فراوان دارد و سبب عزت و پالایش روح و روان انسان می گردد.

والدین شهدا اسوههای صبر هستند

به گزارش خبرنگاران، احمد عباسیه بزرگی در ملاقات با خانواده شهید یوسف علی ناصری و محمود ناصری جانباز دفاع مقدس، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و قدردانی از صبر و فداکاری والدین معظم شهدا گفت: خدمت و سپاسگزاری از خانواده های معظم شهدا برای ما یک تکلیف الهی است.

وی با بیان اینکه ملاقات با خانواده های گرانقدر شهدا خیر و برکت فراوان دارد و سبب عزت و پالایش روح و روان انسان می گردد، اضافه نمود: خانواده های شهدا بخصوص والدین گرامی شهدا حق بزرگی برگردن نظام دارند آن ها اسوه های صبر و استقامت هستند و همچنین حفظ آرمان شهدای والامقام و تکریم خانواده های معظم شهدا همیشه موجب دلگرمی مسئولان در انجام وظایف محوله و خدمات رسانی می گردد.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان گفت: ایران اسلامی به واسطه فداکاری های شهدا و رشادت جانبازان ازگزند دشمنان در امان مانده و امروز وظیفه ماست که قدردان رشادت های شهدا و جانبازان و رزمندگان باشیم. سیره عملی و رفتاری شهدا همیشه باید الگو و سرمشق زندگی تمام آحاد جامعه قرار بگیرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 دی 1399 بروزرسانی: 30 دی 1399 گردآورنده: s-iqc.ir شناسه مطلب: 75

به "والدین شهدا اسوههای صبر هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "والدین شهدا اسوههای صبر هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید