پلیس راهور تهران گفت: دزد پژو حین سرقت دستگیر شد

به گزارش سرمایه گذاری ایکیوسی، مامور راهور وقتی دزد را در خودروی سرقتی دید دست به کار شد.

پلیس راهور تهران گفت: دزد پژو حین سرقت دستگیر شد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، رییس بازرسی پلیس راهور تهران عظیم از دستگیری سارقی اطلاع داد که داخل سواری پژو نشسته و در حال انتقال آن به مکانی نامعلوم بود.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب، سرهنگ یوسف داور جمال رییس بازرسی پلیس راهور فاتب ضمن بیان این خبر گفت: در ساعت 06:45 صبح دیروز عوامل گشت منطقه 3، در حین گشت زنی در محدوده خیابان آفریقا ستاری از یکدستگاه سواری پژو که مشغول تردد به صورت مارپیچ و حرکات مخاطره آمیز بود استعلام بعمل می آورند.

داور جمال ادامه داد: پس از توقف و توضیحات پراکنده راننده پژو و استعلامی که در حین گشت زنی از این پژو بعمل آمده بود ماموران پلیس راهور فاتب دریافتند که این خودرو سرقتی می باشد.

وی اضافه نمود: به محض اینکه معین گشت سواری پژو سرقتی است راننده قصد متواری شدن داشت که با ممانعت کارکنان راهور از فرار وی این فرد دستگیر و خودرو به همراه راننده آن پس از تنظیم صورتجلسه ای تحویل کلانتری 103 گاندی گشت تا سیر مراحل قانونی به دست صاحبش برسد.

داور جمال از شهروندان خواست تا با مشاهده خودرو یا موتورسیکلتی که مدتی است رها شده و صاحب آنرا نمی شناسند حتما با پلیس 110 تماس حاصل کرده تا همکاران بنده بتوانند پس از استعلام در صورت سرقتی بودن و پس از سیر مراحل قانونی، خودرو را به مالک آن تحویل دهند

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 آذر 1399 بروزرسانی: 29 آذر 1399 گردآورنده: s-iqc.ir شناسه مطلب: 9

به "پلیس راهور تهران گفت: دزد پژو حین سرقت دستگیر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلیس راهور تهران گفت: دزد پژو حین سرقت دستگیر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید