یاری شهرداری تهران به مترو قم؛ تجهیزات قرضی است

به گزارش سرمایه گذاری ایکیوسی، خبرگزاری خبرنگاران- رئیس شورای شهر تهران درباره یاری شهرداری تهران به مترو قم گفت: یاری ها آن طوری که تصور می کنید، نیست.

یاری شهرداری تهران به مترو قم؛ تجهیزات قرضی است

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، مهدی چمران پیش از شروع صحن شورا در جمع خبرنگاران اضافه نمود: یاری ها مقداری تجهیزات است که برای آزمایش و تست به قم قرض داده می شود و واگن ها نیز پس از آزمایش، به تهران باز خواهد گشت.

وی اضافه نمود: البته اگر اندازه تجهیزات فراوری شده مترو آنقدر زیاد باشد که مترو تهران را کامل تأمین کند، ایرادی برای ارسال به دیگر شهر ها ندارد، ولی اکنون مترو تهران در شرایط سختی است و یاری های این چنینی امکانپذیر نیست.

وی درباره بودجه 5 هزار میلیاردی مورد احتیاج مترو گفت: باید دولت این بودجه را در نظر بگیرد که البته اکنون بعید می دانم در بودجه 1401 در مجلس و دولت این قضیه محقق شود و در تلاشیم آن را به انجام برسانیم، اما سخت است چرا که نمی خواهند سقف بودجه را تغییر دهند.

چمران توضیح داد: هنوز تصمیم قطعی در مجلس گرفته نشده است و نمایندگان پیشنهاد هایی دارند و ما با کمیسیون های مرتبط مداوم جلسه می گذاریم تا آن ها را توجیه کنیم و خاتمه پیشنهاد های خوبی به کمیسیون تلفیق برود.

چمران درباره نتایج و اثار حضور زاکانی شهردار در هیأت دولت گفت: حضور وی در هیأت دولت مؤثر بوده و بسیاری از موضوعات دفاع شده و اصلاحات زیادی نیز انجام شده است و ان شاءالله بقیه اصلاحات مورد احتیاج که مرتبط با بودجه شهر تهران است به خاتمه خواهد رسید.

رییس شورای شهر تهران درباره ماجرای اتوبوس خوابی در تهران نیز گفت: این موضوع، حاشیه ای است البته نباید اجازه دهند چنین اتفاقی رخ دهد، ولی اگر کسی در اتوبوس خوابش برد، نمی توان کاری کرد.

وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اتوبوس خوابی در بعضی از اتوبوس های خیابان میرداماد در پارکینگ گفت: این قضیه مشترک به هدایت و رانندگی و شهرداری برمی شود بعضی از مردم از شهرستان ها به تهران می آیند و برای اینکه شب جای خواب داشته باشند در اتوبوس می خوابند که باید ساماندهی شود.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: s-iqc.ir شناسه مطلب: 701

به "یاری شهرداری تهران به مترو قم؛ تجهیزات قرضی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاری شهرداری تهران به مترو قم؛ تجهیزات قرضی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید