تور چین ارزان: کند کردن فرایند پیری و چین و چروک پوست

به گزارش سرمایه گذاری ایکیوسی، ماساژ، گردش خون را تحریک و اکسیژن بیشتری را به سمت صورت روانه می سازد؛ بعلاوه به فراوری کلاژن که باعث شاداب شدن و جلوگیری از چین و چروک است منجر می گردد. چین و چروک در صورت

تور چین ارزان: کند کردن فرایند پیری و چین و چروک پوست

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

نویسنده: سلمان خدادادی

ماساژ، گردش خون را تحریک و اکسیژن بیشتری را به سمت صورت روانه می سازد؛ بعلاوه به فراوری کلاژن که باعث شاداب شدن و جلوگیری از چین و چروک است منجر می گردد. چین و چروک در صورت از یک نقطه آغاز شده و توسعه می یابد، ماساژ آغاز ایجاد چین و چروک را به تأخیر می اندازد. علاوه بر این، چین و چروک در پیشانی اغلب ناشی از سفت کردن غیر ارادی عضلات است. ماساژ باعث شل شدن عضلات شده و تشکیل چین و چروک های پیشانی را به تعویق می اندازد.

خواص دیگر:

* کاهش استرس

* کاهش درد

* خواب بهتر

* روابط خوب

* اعتماد به نفس

نکته 1

امروزه روش های گوناگونی برای بهبود شرایط پوست و برطرف چین و چروک ها وجود دارد؛ روش هایی شامل استفاده از داروهای فلج کننده عضلات و استفاده از مواد پرکننده مانند چربی خود فرد یا ژل و لیزرهای متعدّد است که باید به متخصّصان پوست و مو و در مواردی که احتیاج به جراحی برای مثال لیفتینگ صورت یا برداشتن پوست پلک باشد به متخصّصان جراحی پلاستیک مراجه کنند. باید مالیدن کرم بر صورت با ملایمت انجام گردد تا از ایجاد کشیدگی های غیر ضروری مکرّر در پوست ممانعت به عمل آید. زیرا این کار نتیجه عکس دارد و باعث چین و چروک می گردد و فقط به مدت کوتاهی پوست را درخشان می نماید. متأسفانه در کشور ما پزشکان عمومی با عناوین پوست، مو و زیبایی و کلماتی مانند ویژه پوست و مو اقدام به انجام لیزر درمانی یا تزریقات بوتاکس یا ژل می کنند که در برخی موارد موجب ایجاد عوارض برگشت ناپذیری در افراد می گردد.

نکته 2

بیشتر متخصّصان در این مسأله اتّفاق نظر دارند که باید مالیدن کرم بر صورت با ملایمت انجام گردد تا از ایجاد کشیدگی های غیر ضروری مکرّر در پوست ممانعت به عمل آید. زیرا این کار نتیجه عکس دارد و باعث چین و چروک می گردد و فقط به مدت کوتاهی پوست را درخشان می نماید.

بیشتر بخوانید: پیشگیری از فرایند پیری در پوست

هشدار

ماساژ صورت جزء تخصّصی ترین و سخت ترین انواع ماساژ است. این ماساژ بین 15 تا 25 دقیقه طول می کشد اما لازمه انجام آن سالها آموزش، تمرین و مهارت در آناتومی و فیزیولوژی صورت و عضله و تمرکز بر روی انگشتان، فشار دست و شناخت انواع صورت است. در صورتی که مطمئن نیستید ماساژوری که انتخاب نموده اید دارای این توانایی هاست، از او ماساژِ صورت نگیرید؛ زیرا می تواند نتیجه معکوس یعنی پیری زودرس داشته باشد. دیگر اینکه در صورت داشتن جوش، زخم و تورم تا زمان از بین رفتن این آثار از این ماساژ استفاده نکنید.

منبع مقاله :

خدادادی، سلمان؛ (1395) ماساژدرمانی، ساری: پارسی سرا، چاپ اول

منبع: راسخون
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: s-iqc.ir شناسه مطلب: 534

به "تور چین ارزان: کند کردن فرایند پیری و چین و چروک پوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور چین ارزان: کند کردن فرایند پیری و چین و چروک پوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید