کپ کام از بازی موبایلی Monster Hunter Now رونمایی کرد؛ تریلر آن را دیدن کنید

به گزارش سرمایه گذاری ایکیوسی، کمپانی های کپ کام (Capcom) و نیانتیک (Niantic) به تازگی از یک بازی نو واقعیت افزوده به نام Monster Hunter Now برای اندروید و iOS رونمایی نموده اند.

کپ کام از بازی موبایلی Monster Hunter Now رونمایی کرد؛ تریلر آن را دیدن کنید

این بازی که در سبک و سیاق بازی Pokemon GO ساخته شده، به عنوان ترکیبی از ارتباطات و اکشن و اثر اکشنی که هر کسی می تواند آن را تجربه کند توصیف شده است. سازندگان اخیرا در خصوص دشواری های ساده سازی سیستم مبارزات محبوب سری Monster Hunter برای یک بازی موبایلی صحبت نموده ، اما آن را چالشی سرگرم نماینده دانسته اند. ریوزو سوجیموتو (Ryozo Tsujimoto) به عنوان تهیه نماینده این مجموعه نقش آفرینی در بیانیه ای مطبوعاتی گفت:

بنیان گذار و مدیر عامل شرکت نیانتیک، جان هانکه (John Hanke)، نیز اضافه نمود:

ویژگی جدیدی که در Monster Hunter Now گنجانده شده است، توانایی علامت گذاری یک هیولا با پینت بال است که به هواداران این امکان را می دهد تا بعضی از هیولاها را با خود به خانه بیاورند و در آن جا به تنهایی یا با دوستان با آن به نبرد بپردازند. در واقع، بازیکنان در بازی به وسیله یک همراه (پالیکو) همراهی می شوند که می تواند برای بازیکنان حتی زمانی که فعالانه بازی نمی نمایند، این کار را انجام دهد. از طرفی شما می توانید منابع مختلفی را برای ساخت تجهیزات جمع آوری کنید. بازی در هر دو حالت حالت عمودی و افقی قابل تجربه است.

لازم به ذکر است که دو عنصر بزرگ هر بازی موبایل پشتیبانی پس از عرضه و کسب عایدی است. در حالی که سازندگان از هیولاهایی که بازیکنان در نسخه بتا با آن روبرو خواهند شد، نامی نبرده اند اما هواداران می توانند انتظار داشته باشند که سلاح ها و هیولاهای جدیدی به مرور به بازی اضافه شوند. برای نسخه بتای بازی نیز باید به این نکته اشاره نمود که تنها شمشیر بزرگ، شمشیر معمولی، سپر و Light Bowgun در دسترس خواهند بود. از نظر شیوه کسب عایدی، Monster Hunter Now به عنوان یک بازی رایگان برای شروع توصیف شده است که تجربه مناسبی را در اختیار بازیکنانی که قصد خرج پول اضافی ندارند، ارائه می دهد. با این حال گفته شده که تراکنش های درون برنامه ای باعث بهبود تجربه می گردد.

ثبت نام نسخه بتای بازی از 18 آوریل (29 فروردین) شروع شده و شرکت نمایندگان منتخب می توانند بتای بازی را که از 25 آوریل (5 اردیبهشت) در دسترس قرار می گیرد، تجربه نمایند. در نهایت بازی در سپتامبر 2023 در اپ استور و گوگل پلی عرضه خواهد شد. در ادامه می توانید تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 5 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1402 گردآورنده: s-iqc.ir شناسه مطلب: 929

به "کپ کام از بازی موبایلی Monster Hunter Now رونمایی کرد؛ تریلر آن را دیدن کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کپ کام از بازی موبایلی Monster Hunter Now رونمایی کرد؛ تریلر آن را دیدن کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید