گلکسی S21 فن ادیشن از شارژ 25 واتی پشتیبانی خواهد نمود

به گزارش سرمایه گذاری ایکیوسی، با توجه به لیست گواهی 3C، به نظر می رسد گوشی مورد انتظار گلکسی S21 فن ادیشن قرار است با پشتیبانی از شارژر سریع 25 واتی راهی بازار گردد.

گلکسی S21 فن ادیشن از شارژ 25 واتی پشتیبانی خواهد نمود

سامسونگ در نظر دارد در سه ماه آخر امسال از گوشی گلکسی S21 فن ادیشن به عنوان پرچم دار مقرون به صرفه خود رونمایی کند. سامسونگ پیش از این چنین محصولاتی را عرضه نمی کرد اما بعد از رونمایی از گوشی های پرچم دار سری 10 خود تصمیم گرفت آن ها را با پسوند لایت و سپس فن ادیشن راهی بازار کند. در حال حاضر شرکت کره ای سه پرچم دار مقرون به صرفه در سبد محصولات خود دارد که شامل گلکسی S10 لایت، گلکسی نوت 10 لایت و گلکسی S20 فن ادیشن می شوند.

عملکرد سامسونگ در زمینه ساخت این محصولات موفقیت آمیز بود. خصوصا بعد از عرضه گلکسی S20 فن ادیشن به بازار که توانست نظر مثبت بسیاری از کاربران را جلب کند. به همین دلیل تصمیم گرفت جانشین آن را تحت عنوان گلکسی S21 فن ادیشن فراوری و راهی بازار کند اما برخلاف مدل قبل، اینبار پرچم داران سری گلکسی S21 هم از لحاظ قیمتی و هم از لحاظ ارزش خرید در شرایط بسیار بهتری به سر می برند و سامسونگ باید یک قابلیت قابل توجه و مفید درون نماینده مورد انتظار خود قرار دهد تا خرید آن توجیه گردد.

یکی از این قابلیت ها، پشتیبانی گلکسی جدید از شارژر 25 واتی سریع است. شارژری که درون بسته بندی گلکسی S20 فن ادیشن شاهد حضور آن نبودیم چرا که آن گوشی با نمونه 15 واتی عرضه شد. سامسونگ در حال حاضر سه شارژر سریع 45، 25 و 15 واتی را فراوری می نماید که مدل 25 واتی مدت زمان زیادی است (از زمان نوت 10) که درون بسته بندی بسیاری از گوشی های این شرکت حضور داشته است.

البته نمی دانیم آیا پشتیبانی از شارژر 25 واتی به معنای این است که گلکسی S21 فن ادیشن با این شارژر راهی بازار می گردد یا درون جعبه باز هم شاهد شارژری 15 واتی خواهیم بود. از طرفی این سوال هم می تواند وجود داشته باشد که آیا اصلا درون جعبه این گوشی، خبری از شارژر خواهد بود یا خیر چون پرچم داران این سری بدون شارژر راهی بازار شدند.

مانند مدل S20 فن ادیشن، گلکسی S21 فن ادیشن هم احتمالا از یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی بهره خواهد برد، بنابراین از لحاظ طول عمر باتری دو گوشی شرایط نسبتا مشابهی خواهند داشت. البته پردازنده بکار رفته در مدل جدید اسنپدراگون 888 است که مبتنی بر لیتوگرافی 5 نانومتری بوده و عملکرد بهینه ای دارد. اینکه مدلی با پردازنده اگزینوس 2100 هم راهی بازار می گردد یا خیر معین نیست و خب خبرها و شایعات هم احتمال چنین اتفاقی را رد کردند. هرچند باز هم هیچ چیزی به صورت صد درصدی معین نشده است.

در حال حاضر می دانیم گلکسی S21 فن ادیشن علاوه بر پشتیبانی از شارژر 25 واتی به 6/8 گیگابایت حافظه رم نیز مجهز شده و نمایشگر آن 6.41 اینچی از نوع Super AMOLED با نرخ به روزرسانی تصویر 120 هرتز خواهد بود. از لحاظ طراحی ظاهرا تفاوتی بین این گوشی و گلکسی S21 وجود ندارد و خب سوالی هم که تا به اینجای کار بی جواب می ماند این است: اگر قرار باشد از لحاظ طراحی، کیفیت ساخت، وضوح و کیفیت نمایشگر، سخت افزار، دوربین و حتی شارژر، تفاوتی بین این گوشی و پرچم دار اصلی شرکت وجود نداشته باشد، چه دلیلی می تواند خرید آن را توجیه کند و چگونه محصولی با این معینات قرار است قیمت کمتری به نسبت گلکسی S21 داشته باشد؟

همانطور که اشاره شد، گلکسی S21 فن ادیشن قرار است در سه ماه آخر امسال راهی بازار گردد که در این صورت، ورود آن همزمان خواهد شد با سری آیفون 13. بنابراین باید شاهد رقابت جذاب و تنگاتنگی بین پرچم داران مقرون به صرفه دو شرکت کره ای و آمریکایی باشیم.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 12 تیر 1400 بروزرسانی: 12 تیر 1400 گردآورنده: s-iqc.ir شناسه مطلب: 375

به "گلکسی S21 فن ادیشن از شارژ 25 واتی پشتیبانی خواهد نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی S21 فن ادیشن از شارژ 25 واتی پشتیبانی خواهد نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید