یورو 2020، برآورد ها درباره آینده دشان؛ آماده باش به زیدان برای راهنمایی فرانسه

به گزارش سرمایه گذاری ایکیوسی، حذف غیرمنتظره تیم ملی فرانسه از یورو 2020 سبب شده که شایعاتی درباره آینده کادر فنی این تیم به وجود بیاید.

یورو 2020، برآورد ها درباره آینده دشان؛ آماده باش به زیدان برای راهنمایی فرانسه

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فوت مرکاتوی فرانسه، با اینکه کاربران شبکه های اجتماعی کیلیان امباپه را به خاطر از دست دادن پنالتی اش در بازی شب گذشته (دوشنبه) تیم ملی فرانسه برابر سوئیس مسبب حذف این تیم در مرحله یک هشتم نهایی یورو 2020 می دانند، مهاجم پاری سن ژرمن به هیچ اسم مقصر وضعیتی نیست که خروس ها در جام شانزدهم داشتند. قهرمان جام جهانی 2018 که به اسم مدعی اصلی قهرمانی یورو پا به این مسابقات گذاشت، به جز نیمه اول بازی اش برابر آلمان در دورنخست مرحله گروهی، نمایش دلچسب دیگری ارائه نکرد و بازی دیشبش هم نمایشی محرز از عدم تعادل میان خطوط این تیم بود که نتیجه اش بازگشت سوئیس به بازی با وجود 3 بر یک عقب افتادن بود.

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه پس از این ناکامی مسئولیت آن را برعهده گرفت اما حاضر نشد درباره آینده اش حرفی بزند. او تا انتها جام جهانی 2022 با فدراسیون فوتبال فرانسه قرارداد دارد اما تعیین نیست که بتواند تا آن موقع روی نیمکت تیم ملی کشورش بنشیند به خصوص که رسانه های فرانسوی و اسپانیایی هم آغاز به برآورد درباره آینده او نموده اند و بعضی از آنها از همین حالا زین الدین زیدان را سرمربی تازه خروس ها دانسته اند.

زیدان پس از فسخ قراردادش با رئال مادرید در انتهای فصل گذشته در حال حاضر بیکار است و در همان زمان که قراردادش فسخ شد هم این شائبه که او منتظر دریافت پیشنهاد راهنمایی تیم ملی فرانسه است، مطرح بود. اکنون اما رسانه های اسپانیایی به طور جدی تر به این مسئله پرداخته اند و با تیتر زیزو، خودت را گرم کن؛ نوبت توست که سرمربی فرانسه شوی به استقبال انتصاب او به اسم جانشین دشان رفته اند.

در همین حال رادیو کادنا کوپه و مارکا و همینطور برنامه چیرینگیتوی اسپانیا اعلام نموده اند که اساساً زیدان به امید مربیگری در تیم ملی فرانسه رئال مادرید را ترک نموده است.

در همین زمینه طبق گزارش رادیو مونت کارلوی فرانسه، نوئل لوگرائه رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه در حال حاضر قصد ندارد دشان را برکنار کند اما خود دشان ممکن است به این نتیجه رسیده باشد که دیگر بازیکنانش مانند گذشته او را قبول ندارند و به همین علت تصمیم به استعفا بگیرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 مرداد 1400 بروزرسانی: 13 مرداد 1400 گردآورنده: s-iqc.ir شناسه مطلب: 435

به "یورو 2020، برآورد ها درباره آینده دشان؛ آماده باش به زیدان برای راهنمایی فرانسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یورو 2020، برآورد ها درباره آینده دشان؛ آماده باش به زیدان برای راهنمایی فرانسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید