4 فوتی در تصادف های شب گذشته تهران

به گزارش سرمایه گذاری ایکیوسی، سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: بر اثر تصادف در شب گذشته در تهران 4 نفر فوت و 2 نفر مصدوم شدند.

4 فوتی در تصادف های شب گذشته تهران

به گزارش باشگاه خبرنگاران، ملکی گفت: شب گذشته یک مورد تصادف دو دستگاه خودرو واقع در بزرگراه نیایش به سمت غرب مقابل رمپ ورودی از اتوبان چمران به سازمان آتش نشانی گزاش شد.

وی اضافه نمود: در این حادثه یک دستگاه کامیون که بار کیسه های گچ به همراه داشت با یک دستگاه خودرو چانگان برخورد کرد که بعد از برخورد خودروی چانگان با گاردریل های کنار اتوبان و پایه های تابلوی جهت نما متلاشی و کامیون نیز واژگون شد.

ملکی گفت: یک خانم 30 ساله که داخل خودرو با آسیب های شدید محبوس و دچار آسیب های شدیدی شده بود به بیمارستان منتقل شد. یک آقای 30 ساله و پسر بچه ای 12 ساله که داخل کامیون حضور داشتند متأسفانه جان خود را از دست دادند.

فوت 2 نفر در تصادف سواری پراید با مینی بوس

سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به حادثه تصادف دیگری که شب گذشته رخ داده است، گفت: این حادثه در اتوبان تهران قم به سمت شمال مقابل خروجی کهریزک و در ساعت 4:38 صبح رخ داد و بلافاصله ایستگاه شماره 50 آتش نشانی به محل حادثه اعزام شد.

ملکی ادامه داد: در این حادثه یک دستگاه مینی بوس که تنها یک راننده در آن حضور داشت به هنگام حرکت با یک خودرو پراید که دو سرنشین در آن حضور داشتند برخورد کرده و متأسفانه دو مردی که در پراید محبوس شده بودند جان خود را از دست دادند و راننده مینی بوس نیز دچار مصدومیت شد.

منبع: فرارو
انتشار: 8 شهریور 1401 بروزرسانی: 8 شهریور 1401 گردآورنده: s-iqc.ir شناسه مطلب: 821

به "4 فوتی در تصادف های شب گذشته تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 فوتی در تصادف های شب گذشته تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید