آتش سوزی در کارگاه کفاشی خیابان جمهوری

به گزارش سرمایه گذاری ایکیوسی، سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران، از اطفاء حریق در یک کارگاه کفاشی در خیابان جمهوری اطلاع داد و گفت: حدود 20 نفر با یاری آتش نشانان به سلامت از ساختمان خارج شدند.

آتش سوزی در کارگاه کفاشی خیابان جمهوری

جلال ملکی اظهار کرد: ساعت 16:15 وقوع حریق در یک ساختمان پنج طبقه در خیابان جمهوری اسلامی، خیابان صف اعلام شد و متعاقباً سه ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران اعلام کرد: در محل حادثه مشاهده شد که طبقه پنجم یک ساختمان که کارگاه کفاشی بود و وسعتی در حدود 150 متر داشت، به طور کامل شعله ور بود و حریق در حال سرایت به جا های دیگری بود.

وی با اشاره به فراگیری گسترده دود در سایر طبقات اظهار کرد: آتش نشانان همزمان با اطفا حریق مشغول نجات افراد حاضر در ساختمان شدند و حدود 20 نفر با یاری آتش نشانان به سلامت از ساختمان خارج شدند.

ملکی اعلام کرد: خوشبختانه این حادثه مورد مصدومیت و تلفات جانی در پی نداشت و در حال حاضر آتش خاموش و از توسعه آن جلوگیری شد و نیرو ها مشغول ایمن سازی و لکه گیری هستند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در انتها به شهروندان توصیه کرد که با توجه به فرارسیدن فصل سرما از وسایل گرمایشی مناسب و ایمن استفاده نمایند.

خبرنگاران اجتماعی حوادث و انتظامی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 28 آبان 1401 بروزرسانی: 28 آبان 1401 گردآورنده: s-iqc.ir شناسه مطلب: 860

به "آتش سوزی در کارگاه کفاشی خیابان جمهوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آتش سوزی در کارگاه کفاشی خیابان جمهوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید