شروع انتخاب رشته کنکور دکتری دانشگاه آزاد ، داوطلبان تا 8 اردیبهشت فرصت دارند

به گزارش سرمایه گذاری ایکیوسی، انتخاب رشته دوره دکتری تخصصی سال 1400دانشگاه آزاد اسلامی تا انتها روز چهارشنبه 8 اردیبهشت ماه ادامه دارد.

شروع انتخاب رشته کنکور دکتری دانشگاه آزاد ، داوطلبان تا 8 اردیبهشت فرصت دارند

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران به نقل از دانشگاه آزاد، انتخاب رشته دوره دکتری تخصصی سال 1400 دانشگاه آزاد اسلامی برای داوطلبانی که در آزمون سراسری دوره دکتری تخصصی سازمان سنجش آموزش کشور شرکت نموده اند، شروع شده است تا انتها روز چهارشنبه 8 اردیبهشت ماه ادامه دارد.

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته براساس کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور می توانند متناسب با مجموعه امتحانی خود حداکثر تا 80 رشته/ محل را در دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب نمایند.

داوطلبان ضروری است با مراجعه به سامانه www.azmoon.org دفترچه راهنمای انتخاب رشته را دریافت نمایند. متقاضیان دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی ضروری است پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و درصورت دایر بودن رشته/ گرایش مورد تقاضای ایشان در دانشگاه آزاد اسلامی به وسیله سامانه مذکور انتخاب رشته نمایند.

داوطلبان ضروری است با کد شناسه انتخاب رشته مندرج در ذیل کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور و کد ملی اقدام به ورود به سامانه نموده وپس از پرداخت وجه ثبت نام نسبت به انتخاب رشته/محل های مورد نظر خود به ترتیب اولویت اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1400 گردآورنده: s-iqc.ir شناسه مطلب: 297

به "شروع انتخاب رشته کنکور دکتری دانشگاه آزاد ، داوطلبان تا 8 اردیبهشت فرصت دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع انتخاب رشته کنکور دکتری دانشگاه آزاد ، داوطلبان تا 8 اردیبهشت فرصت دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید