اعلام محدودیت های ترافیکی محور های استان در 13 فروردین

به گزارش سرمایه گذاری ایکیوسی، مهمترین محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی محور های سراسر استان برای روز 13 فروردین اعلام شد.

اعلام محدودیت های ترافیکی محور های استان در 13 فروردین

همزمان با 13 فروردین و روز طبیعت در محور انار- شهربابک- سیرجان به سمت بندرعباس و بالعکس (تا ابتدای حوزه استحفاظی استان هرمزگان) تردد انواع تریلر و کامیون به استثناء حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 7 الی ساعت 24ممنوع است.

به همین ترتیب تردد انواع تریلر و کامیون به استثناء حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی در محور سیرجان- بافت و بالعکس و بعلاوه در محور دارزین- دهبکری و بالعکس و بعلاوه محورکرمان- شهداد- نهبندان و بالعکس تا ابتدای حوزه استحفاظی استان خراسان جنوبی و محور کرمان - کوهپایه و بالعکس از ساعت 7 الی 24 ممنوع خواهد بود.

بر همین اساس در محور کرمان - شهداد (تا روستای سیرچ) و بالعکس در مورخ 13 فروردین 1401: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 7 الی 12 از سمت کرمان به سمت سیرچ یک طرفه و بعلاوه از سمت سیرچ به سمت کرمان نیز از ساعت 16 الی 22 تردد به صورت یک طرفه انجام می گردد.

در محور کرمان- کوهپایه و بالعکس نیز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 7 الی 12 از سمت کرمان به سمت کوهپایه یک طرفه و بعلاوه از سمت کوهپایه به سمت کرمان نیز از ساعت 16 الی 22 تردد به صورت یک طرفه خواهد بود.

در محور مهم و پر تردد دارزین- دهبکری و بالعکس نیز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 7 الی 12 از سمت دو راهی دارزین (محور بم) به سمت دهبکری یک طرفه و بعلاوه از سمت دهبکری به سمت محور بم (دو راهی دارزین) از ساعت 16 الی 22 به صورت یک طرفه خواهد بود.

خبرنگاران کرمان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 خرداد 1401 بروزرسانی: 8 خرداد 1401 گردآورنده: s-iqc.ir شناسه مطلب: 743

به "اعلام محدودیت های ترافیکی محور های استان در 13 فروردین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام محدودیت های ترافیکی محور های استان در 13 فروردین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید