اعمال محدودیت های ترافیکی در ورودی آرامستان های ایلام

به گزارش سرمایه گذاری ایکیوسی، رئیس پلیس هدایت و رانندگی ایلام از اعمال محدودیت های ترافیکی در ورودی آرامستان های ایلام اطلاع داد.

اعمال محدودیت های ترافیکی در ورودی آرامستان های ایلام

به گزارش خبرنگاران ایلام ابوالفضل کهزادی اظهار کرد: در راستای مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا و به منظور جلوگیری از تجمع مردم در آرامستان ها از امروز 8 صبح تا اطلاع ثانونی، تمامی مسیرهای ورودی به آرامستان های سراسر استان از طریق موانع فیزیکی مسدود و با حضور ماموران پلیس راهور محدودیت های ترافیکی اعمال می گردد.

وی با بیان اینکه این اقدام در راستای حفظ سلامت مردم و با هدف پیشگیری از انتشار ویروس کرونا صورت می گیرد، اضافه نمود: شهروندان از مراجعه به آرامستان ها جهت زیارت اهل قبور در روزهای پنج شنبه و آدینه آخر سال اجتناب نمایند.

رئیس پلیس راهور استان ایلام با تاکید بر اینکه هرگونه حرکت به سمت آرامستان ها به صورت خودرویی و پیاده ممنوع است، خاطر نشان کرد: وسایل نقلیه ای که نسبت به اجرای پروتکل های بهداشتی بی تفاوت باشند برابر مقررات جریمه خواهند شد.

سرهنگ کهزادی همچنین با اشاره به تداوم قانون منع تردد شبانه از ساعت 21 الی 3 صبح در معابر دورن شهری تمامی شهرهای استان، گفت: مقررات منع تردد شبانه بدون توجه رنگ بندی شهرها تا 15 فروردین سال آینده همچنان اعمال می گردد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 17 فروردین 1400 بروزرسانی: 17 فروردین 1400 گردآورنده: s-iqc.ir شناسه مطلب: 229

به "اعمال محدودیت های ترافیکی در ورودی آرامستان های ایلام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعمال محدودیت های ترافیکی در ورودی آرامستان های ایلام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید