افتخار می کنم بازیکنان تأثیرگذار اروپایی در تیم ملی ایران دارم

به گزارش سرمایه گذاری ایکیوسی، به گزارش خبرنگاران، دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از بازی فردا پنجشنبه تیم ملی فوتبال ایران مقابل امارات گفت: رابطه من و امارات قدیمی است و من 20 سال قبل که بازیکن بودم، در این کشور حضور داشتم. خیلی خوشحالم که دوباره به اینجا برگشتم.

افتخار می کنم بازیکنان تأثیرگذار اروپایی در تیم ملی ایران دارم

وی در پاسخ به اینکه امارات تا کنون دو تساوی و ایران دو پیروزی داشته است شرح داد: من نظر متفاوتی دارم. به 6 امتیازی که گرفته ایم کاری ندارم. به امارات که چه نتیجه ای درگذشته گرفته است هم کاری نداریم. این تیم، تیم خوب و با کیفیتی است و با حداکثر توان خود در بازی فردا ظاهر می شویم تا نتیجه بگیریم.

اسکوچیچ ادامه داد: بازیکنان، پروازهای مختلفی را از باشگاه های خود به صورت مستقیم داشتند و بازیکنان ایرانی هم در لیگ فعالیتی نداشتند. اما این بهانه ای نخواهد بود و ما برای بازی فردا آماده هستیم.

وی ادامه داد: امارات تیم خوبی است و سازماندهی خوبی دارد. از مربی خوبی بهره می برد و امیدوارم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

در سرانجام در پاسخ به سوال خبرنگاری که نام کرد در کنفرانس خبری، سرمربی امارات اعلام کرده چند بازیکن را در اختیار ندارد و لژیونرهای تیم ایران دیر به این تیم ملحق شدند، دراگان اسکوچیچ، سرمربی ایران به شوخی گفت: اگر این اطلاعات را دارید شاد می شوم که اسامی آنها را بگویید. همیشه شرایطی پیش می آید که یک تیم با صد در صد آمادگی خود در زمین مسابقه حاضر نشود و یا بازیکنی غایب باشد؛ اما هر تیمی که در زمین حاضر می شود، مسلماً در آن شرایط بهترین تیمی بوده که مربی در اختیار داشته است. بازیکنان لژیونر دیر به تیم ملحق شدند، اما افتخار می کنم که بازیکنان بسیار خوبی در سطح بالا دارم که در اروپا تأثیر گذار بوده و به تیم ملی فوتبال ایران کمک می کنند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مهر 1400 بروزرسانی: 30 مهر 1400 گردآورنده: s-iqc.ir شناسه مطلب: 523

به "افتخار می کنم بازیکنان تأثیرگذار اروپایی در تیم ملی ایران دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتخار می کنم بازیکنان تأثیرگذار اروپایی در تیم ملی ایران دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید