اکبرپور: کرمانشاهی پنالتی می گرفت، تمام کارشناسان تصمیم او را تایید می کردند

به گزارش سرمایه گذاری ایکیوسی، هافبک پیشین تیم فوتبال ستقلال تاکید نمود که تساوی در دربی 94 نتیجه عادلانه ای بود، اما نسبت به تصمیم داور هم نقدهایی داشت.

اکبرپور: کرمانشاهی پنالتی می گرفت، تمام کارشناسان تصمیم او را تایید می کردند

علیرضا اکبرپور در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد تساوی 2-2 استقلال و پرسپولیس در دربی 94 گفت: استقلال بازی را خوب آغاز کرد و به گل هم رسید، اما به یکباره عقب کشید که این موضوع به ضررش تمام شد. نفرات خط دفاعی استقلال روز بدی را پشت سر گذاشتند و استقلال در کناره ها هم روز خوبی نداشت. تیمی که می خواهد موقعیت گل ایجاد کند باید در کناره ها شرایط خوبی داشته باشد که استقلال نداشت.

وی در ارتباط با برخورد توپ به دست وحید امیری تاکید نمود: نمی دانم این چه رسمی است که وقتی داوری اشتباه می نماید همه کارشناسان می خواهند از او حمایت نمایند. توپ به دست امیری خورد و داور باید پنالتی می گرفت، شما شک نکنید اگر کرمانشاهی پنالتی می گرفت همه کارشناسان نظر او را تایید می کردند.

پیشکسوت باشگاه استقلال توضیح داد: استقلال با چند جابجایی یا تعویض های خوب می توانست شرایط بهتری داشته باشد. این مسابقه طوری بود که هر دو مربی می توانستند اقداماتی انجام دهند تا باعث پیروزی تیم شان گردد.

اکبرپور در ارتباط با اینکه آیا تساوی در دربی عادلانه بود، اعلام کرد: موقعیت های پرسپولیس بیشتر از استقلال بود و ما خوشحالیم که آن فرصت ها تبدیل به گل نشد. وقتی بازیکن نمی تواند دروازه خالی و هفت متری را باز کند، پس تساوی هم عادلانه است. فوتبال بازی اشتباهات است و باید از اشتباه حریف استفاده کرد که پرسپولیس استفاده نکرد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 اسفند 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: s-iqc.ir شناسه مطلب: 137

به "اکبرپور: کرمانشاهی پنالتی می گرفت، تمام کارشناسان تصمیم او را تایید می کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکبرپور: کرمانشاهی پنالتی می گرفت، تمام کارشناسان تصمیم او را تایید می کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید