این نویسنده جهانی صاحب دختری به نام ایندیرا است

به گزارش سرمایه گذاری ایکیوسی، به گزارش خبرنگاران به نقل از euronews گابریل گارسیا مارکز، برنده جایزه نوبل ادبیات 30 سال پیش صاحب دختری شده بود که تا به حال اکثرعلاقمندان او از وجود آن بی خبر بودند.

این نویسنده جهانی صاحب دختری به نام ایندیرا است

روزنامه ال اونیورسال چاپ کلمبیا نوشت، 8 سال پس از مرگ این نویسنده شهیر معین شد که او سالها پیش با یک خبرنگار مکزیکی به نام سوزانا کاتو رابطه پنهانی داشته است. نویسنده رمان صدسال تنهایی اوایل دهه 1990 میلادی در کوبا با این خبرنگار مکزیکی مصاحبه ای می نماید که سرآغاز همکاری حرفه ای و البته رابطه عاطفی بین آنها می گردد.

حاصل این رابطه خارج از ازدواج دختری به نام ایندیرا است. این جوان 31 ساله که امروز در حوزه سینما فعال است البته نام خانوادگی دیگری دارد. او در سال 2014 به خاطر ساخت مستندی درباره مهاجرانی که از مکزیک عبور می نمایند، پیروز به دریافت جایزه شده است.

گوستاو تاتیس، افشاگر راز مارکز می گوید دوستان نزدیک او و خانواده اش این موضوع را تایید نموده اند. یکی از بستگان خانواده مارکز گفته حتی سوزانا مادر ایندیرا با این هدف که دخترش از شر رسانه ها در امان باشد مایل نبوده خیلی در این باره حرفی زده گردد.

فاش نشدن این موضوع حتی بعد از مرگ نویسنده احتمالا به خاطر احترام به مرسدس، شریک اصلی زندگی او بوده که بیش از 5 دهه با گارسیا مارکز زندگی نموده بود.

معین نیست که آیا مرسدس بارچا از وجود ایندیرا باخبر بوده یا نه. با این وجود احتمال داده می گردد از رابطه پنهانی شوهرش با سوزانا، مادرایندیرا آگاه بوده است.

گوستاو تاتیس می گوید گارسیا مارکز تا آخر عمر حواسش به دخترش هم بوده و سعی نموده زندگی درخوری در مکزیکوسیتی برای او فراهم کند.

این برنده نوبل ادبیات یک بار گفته بود همه نویسندگان 3 زندگی دارند:زندگی عمومی، زندگی خصوصی و زندگی پنهانی.

منبع: خبرکانادا
انتشار: 12 اسفند 1400 بروزرسانی: 12 اسفند 1400 گردآورنده: s-iqc.ir شناسه مطلب: 669

به "این نویسنده جهانی صاحب دختری به نام ایندیرا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این نویسنده جهانی صاحب دختری به نام ایندیرا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید