کلاغ ها شیون نمی نمایند

به گزارش سرمایه گذاری ایکیوسی، به گزارش خبرنگاران ، کلاغ ها شیون نمی نمایند به زندگی زنی می پردازد که از شوهر آسیب دیده خود در جنگ عاشقانه نگهداری می نماید؛ کسی که به علت موجی شدن سال ها پس از تمام شدن جنگ همچنان در فضای جبهه واقع شده است و به فکر سنگرساختن برای همرزمانش و نجات آن هاست.

کلاغ ها شیون نمی نمایند

در بخشی از کتاب آمده است: سر گونی را نگه می دارم تا خاک ها را بریزی توی گونی و بچینی گونی ها را جلوی سنگر مهمات. روسری ام را می دهم عقب تر. صدای قارقار کلاغ ها باغ را گرفته است. شاخ وبرگ درختان باغ از باد ملایمی که می وزد کمی پیچ می خورند در هم و تکه ابری سمج دو روز است که مانده بالای آسمان باغ. جهان نمی چرخد. صدای قارقار کلاغ ها می آید و انگار باغ را دور می زنند بی خودی و باز می نشینند نوک کاج ها. لنگۀ پوتین را به طرف صدایشان پرت می کنم و بعد لِی لی کنان می روم و برش می دارم. مثل خودت روی پا می نشینم و بندهای پوتین را می بندم و پاپیونی گره می زنم. دوباره سرِ گونی را می گیرم تا بیل بزنی و خاک ها را تلمبار کنی در گونی و ببری قسمت غربی باغ و بچینیشان روی هم و سنگر بسازی.

معصومه خوانساری سال 1354 در تهران به جهان آمده است. وی دبیر جشنواره آفتابگردان و داور جشنواره های ادبی در سطح کشوری و استانی نیز بوده است. از آثار منتشرشده وی می توان به مادرم دیوانه است، به من نگو زن و برف گرم اشاره نمود.

انتشارات سروش چاپ نخست کتاب کلاغ ها شیون نمی نمایند را در 168 صفحه و با قیمت 90 هزار تومان تومان عرضه نموده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 24 خرداد 1402 بروزرسانی: 24 خرداد 1402 گردآورنده: s-iqc.ir شناسه مطلب: 950

به "کلاغ ها شیون نمی نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلاغ ها شیون نمی نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید