طراحی داخلی ویلاهای کوچک: برگزاری جشنواره نوروزی منطقه 7 در باغ موزه قصر

به گزارش سرمایه گذاری ایکیوسی، خبرگزاری خبرنگاران-شهردار منطقه 7 از برگزاری جشنواره نوروزی با هدف ایجاد شادی و لبخند بر لب های بچه ها کار و شهروندان منطقه اطلاع داد.

طراحی داخلی ویلاهای کوچک: برگزاری جشنواره نوروزی منطقه 7 در باغ موزه قصر

جهت دریافت خدمات طراحی داخلی ویلاهای کوچک با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 7، نصراله آبادیان با بیان این مطلب اضافه کرد: این جشنواره به همت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه و مشارکت تمامی ادارات زیرمجموعه، نواحی و محلات و با حضور 50 نفر از بچه ها کار و خیابان و شهروندان ساکن در منطقه برگزار گردید.

وی تاکید نمود: برپایی سفره هفت سین، جشنواره غذا، حضور نمادین ننه سرما و عمو نوروز با تن پوش های مخصوص، پیرایش موی بچه ها کار، جشن بزرگ روی استیج، برپایی مسابقات فرهنگی و ورزشی، غرفه کودک و خلاقیت با موضوع بچه ها کار، غرفه سلامت، اجرای برنامه کودک روی استیج و گریم کودک تنها بخشی از ویژه برنامه هایی بود که در قالب این جشنواره اجرا شد.

شهردار منطقه 7 در خاتمه یادآور شد: این جشنواره در روز سه شنبه مورخ 23 اسفندماه امسال از ساعت 10 صبح تا 12 در باغ موزه قصر برگزار گردید.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 24 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1401 گردآورنده: s-iqc.ir شناسه مطلب: 736

به "طراحی داخلی ویلاهای کوچک: برگزاری جشنواره نوروزی منطقه 7 در باغ موزه قصر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی داخلی ویلاهای کوچک: برگزاری جشنواره نوروزی منطقه 7 در باغ موزه قصر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید