تور آفریقای جنوبی: برترین منطقه ها دیدنی در جاده باغ آفریقای جنوبی

به گزارش سرمایه گذاری ایکیوسی، سفری شگفت انگیز در قلب آفریقای جنوبی

چند سال پیش ما با ماشین شورلت اسپارک کوچک مان سفری به سرتا سر آفریقای جنوبی داشتیم. سفر سختی بود اما ما آن را تبدیل به یک سفر شگفت انگیز کردیم که طی آن آزادانه در منطقه ها متعددی توقف داشتیم. جاده باغ (Garden Route) که از خلیج Mossel در وسترن کیپ تا رودخانه استورم (Storms River) در نزدیکی استرن کیپ امتداد دارد، یکی از چهار جهت مورد علاقه ما در طول این سفر بود. با توجه به فرصت های تفریحی و کارهای هیجان انگیزی که می توان در این جاده انجام داد، ما به این نتیجه رسیدیم که نقاط مورد علاقه مان را در جهت مشهور بزرگراه N2 که می توان در آن توقف کرد با شما به اشتراک بگذاریم.

تور آفریقای جنوبی: برترین منطقه ها دیدنی در جاده باغ آفریقای جنوبی

با تور آفریقای جنوبی یه جذابترین کشور قاره آفریقا سفر کنید، ترکیبی از سافاری های دلنشین و اقامت در هتل های لوکس ژوهانسبورگ را در این سفر پر هیجان تجربه کنید.

وقتی ما در جاده باغ ها سفر می کردیم، از سمت جنوب یعنی شهر کیپ تاون، به سوی شمال و منطقه Pretoria حرکت کردیم و به همین علت ترتیب منطقه های که در این یادداشت به آن اشاره شده است، نیز به همین صورت است.

نکته مهم: اگر در جاده باغ یا هر جای دیگری از آفریقای جنوبی دنبال محل اقامت هستید، از وب سایت https://www.accommodirect.com/ که در آن تنوع و گزینه های متعددی وجود دارد، بهره ببرید.

خلیج Mossel: در حدود 400 کیلومتری شرق کیپ تاون ما به نخستین محل توقف خود در جاده باغ رسیدیم. خلیج Mossel یک شهر بندری با حدود 60 هزار نفر جمعیت است و این محل دقیقا نقطه ای است که نخستین اروپائیان در آن پا به خاک آفریقای جنوبی گذاشتند. این رویداد به تفضیل در مجموعه موزه دا گاما (Da Gama Museum Complex) به نمایش گذاشته شده است.

اگر در پی سواحل ماسه ای هستید که در فضایی مطبوع لم داده و استراحت کنید، خلیج Mossel گزینه ای مناسب برای گذراندن چند روز محسوب می گردد. این شهر پس از هاوایی به عنوان دومین شهر دارای آب و هوای معتدل در دنیا محسوب می گردد. شما فارغ از اینکه در این ساحل به چه کاری مشغول هستید، قطعا آسوده و راحت خواهید بود. در ساحل هارتنبوس (Hartenbos) یک بازار بزرگ وجود دارد. در این محل بعلاوه می توانید قایق هایی به مقصد جزیره سیل ها (Seal Island) اجاره نموده و این جانوران بامزه را در حال استراحت زیر آفتاب صبحگاهی ببینید.

جورج George: دقیقا در میانه راه بین کیپ تاون و پورت الیزابت، منطقه جرج با لقب دروازه جاده باغ، شناخته می گردد. این شهر با 157 هزار نفر جمعیت، بزرگ ترین شهری است که در طول راستا خود از آن خواهید گذشت. شهر جرج محلی ایده آل برای لذت بردن از رستوران ها و غذاهای خوش مزه ای است که مشابه آن در تمام راستا وجود ندارد. در نظر داشته باشید این شهر فقط محلی برای یک توقف کوتاه و خوردن غذا محسوب نشده و کارهای زیادی را می توان در آن انجام داد. به موزه خط آهن Outeniqua رفته و اگر به راه آهن و تاریخچه آن علاقه مند هستید، از آثار این موزه تماشا کنید. در ادامه هم می توانید از تپه 720 متری پشت این محل صعود نموده و نمایی بی نهایت زیبا را از شهر و منطقه ها اطراف ببینید. یک منطقه زیبا و مناسب دیگر برای کوهنوردی و پیاده روی در نزدیکی این موزه واقع شده است که شامل قله جرج یا (Cradock Peak) می گردد که در آن باید راستای 18 کیلومتری را طی کنید این راستا از ایستگاه جنگل بانی (forestry station) شروع می گردد.

مهم نیست که چه جاده ای را برای سفر انتخاب می کنید زیرا هیچ جایی بهتر از آفریقای جنوبی برای سفرهای زمینی پیدا نخواهید کرد.

منبع: الی گشت
انتشار: 2 اسفند 1400 بروزرسانی: 2 اسفند 1400 گردآورنده: s-iqc.ir شناسه مطلب: 659

به "تور آفریقای جنوبی: برترین منطقه ها دیدنی در جاده باغ آفریقای جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آفریقای جنوبی: برترین منطقه ها دیدنی در جاده باغ آفریقای جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید