برترین هتل های پاریس در سال 2022 (تور ارزان فرانسه)

به گزارش سرمایه گذاری ایکیوسی، پاریس به عنوان مرکز فرانسه سالیانه افراد بسیار زیادی را به خود جلب می نماید و به همین علت نیز هتل های بسیار زیادی در آنجا به چشم می خورد. در این میان نیز بعضی از برترین هتل های دنیا در پاریس قرار دارند که فضایی دلنشین و مجذوب کننده را برای مهمانان خود فراهم آورده اند. هر کدام از این هتل ها نیز ویژگی های خاصی دارند که آن ها را نسبت به دیگر هتل ها متمایز نموده است. در ادامه همراه با ما باشید تا به معرفی برترین هتل های پاریس در سال 2022 میلادی بپردازیم.

برترین هتل های پاریس در سال 2022 (تور ارزان فرانسه)

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

برترین هتل های پاریس

  • هتل بریستول (Le Bristol)
  • هتل ریتز (Le Ritz)
  • هتل پاویلن د لا رین (Le Pavillon de la Reine)
  • هتل فور سیزن جورج وی (Four Seasons Hotel George V)
  • هتل رکامیر (Hotel Recamier)
  • هتل هوکستون (The Hoxton)
  • هتل رسرو (La Reserve)

برترین هتل: هتل بریستول

Le Bristol

هتل بریستول در موقعیت مکانی متمایزی در یکی از شیک ترین خیابان های شهر پاریس در نزدیکی شانزه لیزه (Champs Elysées) نهاده شده است و از سال 1925 میلادی و زمانی که در جنگ جهانی دوم سفارت آمریکا بوده، یکی از مکان های نمادین پاریس به شمار می رود. از همان زمان نیز این هتل به لطف نمای پاریسی بسیار تماشایی خود و بعلاوه خدمات متنوع و غذاهای خوشمزه توانسته به یکی از برجسته ترین هتل های پاریس تبدیل گردد.

درون هتل بریستول با اثاثیه های گلدار، پرده های ابریشمی، مبل های مخملی و سنگ مرمرهای باشکوه تزیین شده است. اتاق های هتل نیز به همان میزان مجلل هستند و لوسترهای قدیمی، ملحفه های منحصربه فرد و نور طبیعی باعث مجذوب کنندهیت دو چندان آن ها شده اند. یکی از رستوران های برجسته این هتل نیز 114 Faubourg نام دارد که حتما باید از غذاهای آن بخورید.

برترین هتل لوکس: هتل ریتز

Le Ritz

هتل ریتز از زمان افتتاح خود در اواخر قرن نوزدهم میلادی به عنوان مرکز تجمل در شهر پاریس شناخته می گردد. در اوایل قرن جاری میلادی نیز این هتل تحت بازسازی ای چندین میلیون دلاری نهاده شد و در سال 2016 میلادی نیز با هیاهوی بسیار دوباره آغاز به کار کرد. هر بخشی از هتل ریتز بیانگر تجمل هستند که شامل اتاق های آن نیز می گردد. در اتاق های هتل ریتز می تواند مرمرهای ایتالیایی کرم رنگ، توالت های لوکس، قالب های قدیمی و لوسترهای درخشان را مشاهده کرد که همگی به زیبایی در کنار یکدیگر جای گرفته اند. باشگاه، آبگرم، استخر، بار و رستوران از جمله دیگر امکانات این هتل محسوب می شوند.

برترین هتل عاشقانه: هتل پاویلن د لا رین

Le Pavillon de la Reine

اقامت در هتل پاویلن د لا رین به زوج های جوان حسی دلنشین را القاء خواهد نمود، هتلی که در میان گالری های هنری و در کنار میدان ووژ (Place des Vosges) نهاده شده است. مهمانان به هنگام ورود به هتل با حیاطی پر از گل و گیاه روبه رو می شوند که در آنجا و در میان انواع مجسمه های سنگی و درختان تزیین شده، قهوه و دیگر نوشیدنی ها سرو می گردد. زوج های جوان می توانند به هنگام اقامت خود در این هتل، از آبگرم، جکوزی، حمام بخار و … استفاده نمایند. فضای شیک و غذاهای فرانسوی در رستوران هتل نیز اقامت در اینجا را دلپذیرتر می نماید.

برترین هتل خانوادگی: هتل فور سیزن جورج وی

Four Seasons Hotel George V

هتل چهار فصل جورج پنجم همانند بسیاری از دیگر هتل ها همراه با لوسترهای طلاکاری شده، مرمرهای تماشایی و نقاشی های رنگ روغنی بسیار زیبا در هر گوشه خودش است. اما این هتل به لطف برند بین المللی خودش، توانسته تجمل گرایی معاصر را در کنار خدمات بی نقص، آبگرمی مدرن و فضایی دلنشین برای مهمانان خودش به ارمغان بیاورد.

خانواده ها می توانند اقامت بسیار خوبی در این هتل داشته باشند و علت آن نیز خدمات مناسب برای بچه ها همانند کتاب های رنگی، تورهای اسب سواری، هدیه های خوشآمدگویی و … است. میزان اتاق ها بالاتر از 538 فوت مربع است و درون آن ها نیز می توان دکوری شیک و در عین ساده را مشاهده کرد که شامل مبل های پاستل، تزیینات طلاکاری و پارچه های تزیینی است. نمای زیبا از برج ایفل نیز یکی از ویژگی های برجسته این هتل محسوب می گردد.

برترین هتل بوتیک: هتل رکامیر

Hotel Recamier

هتل رکامیر در سایه کلیسای سن سولپیس (Saint-Sulpice Church) در یکی از زیباترین میدان های سن ژرمن نهاده شده است و تجربه ای دلنشین و مجذوب کننده در خانه ای خصوصی را به مهمانانش نوید می دهد. این هتل تنها 24 اتاق دارد که به زیبایی هر چه تمام تر به سبک آرت-دکو طراحی شده اند. دیوارهای رنگارنگ، پنجره های قدیمی، کاغذ دیواری های عجیب و غریب و بالکون های دوست داشتنی مشرف به میدان از جمله ویژگی های اتاق های هتل رکامیر محسوب می شوند.

دیگر بخش های هتل همانند سالن سرو صبحانه و چای بعدازظهر و بعلاوه تراس کوچک آن در فضای باز نیز به همان میزان اتاق ها شیک و مجذوب کننده هستند. رستورانی در این هتل وجود ندارد اما با همکاری کارکنان هتل می توانید در یکی از رستوران های شهر میزی برای خود رزرو کنید و از راننده ای خصوصی نیز استفاده کنید.

برترین هتل امروزی: هتل هوکستون

The Hoxton

هتل هوکستون درون ساختمانی بازسازی شده از قرن هجدهم میلادی نهاده شده و در سال 2017 میلادی افتتاح شده است. این هتل از همان لحظه آغاز به کار خود به هتلی برجسته تبدیل شد و علت آن نیز محبوبیت این برند هتل در شهرهای آمستردام و لندن است. از حیاط داخلی سرسبز و پنجره های بزرگ اتاق ها گرفته تا لابی و راه پله های مارپیچی آن، همگی باعث شدند تا این هتل بسیار شیک و زیبا به نظر برسد.

این سبک تماشایی هتل در اتاق ها نیز ادامه دارد و بسیاری از اتاق های هتل هوکستون پاریس دارای بالکون هایی دوست داشتنی هستند. دکور مدرن، دیوارهای رنگین، کف پوش چوبی در کنار حمام بارانی، پرده های شیک و لوازم بهداشتی مارک دار همگی سبب شدند تا اقامت درون این اتاق ها بسیار دلنشین باشد. رستوران های متعدد این هتل نیز باعث جلب توجه ساکنین محلی شده و در آن ها، انواع غذاهای فرانسوی و آسیایی سرو می گردد.

برترین هتل سنتی: هتل رسرو

La Reserve

هتل رسرو در عمارتی بازسازی شده در خیابانی آرام از شانزه لیزه نهاده شده است و از آنجا نیز می توان شاهد مناظری بسیار زیبا از جاهای دیدنی پاریس همانند برج ایفل، پانتئون (Pantheon) و قصر بزرگ (Grand Palais) بود. دکور مجلل هتل، آبگرم عالی، استخر سرپوشیده و چندین رستوران برجسته همگی اقامت در این هتل را دلنشین و مجلل نموده اند.

مبلمان مخملی، درب های طلاکاری شده، آثار هنری انتزاعی و تزیینات تاریخی همانند چوب کاری ها و قالب بندی های پر آب و تاب سبب شدند تا دکور هتل بسیار تجملی باشد. اتاق ها و سوئیت های هتل نیز به همان میزان زیبا هستند که ورود نور طبیعی به داخل آن ها مجذوب کنندهیت شان را دو چندان نموده است. آبگرم برجسته و مشهور هتل رسرو یکی از دلایلی است که بعضی از مهمانان برای اقامت این هتل را انتخاب می نمایند.

منبع: فوت و فن / tripsavvy
انتشار: 4 مهر 1401 بروزرسانی: 4 مهر 1401 گردآورنده: s-iqc.ir شناسه مطلب: 837

به "برترین هتل های پاریس در سال 2022 (تور ارزان فرانسه)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین هتل های پاریس در سال 2022 (تور ارزان فرانسه)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید