برترین پارک های آبی دنیا ، 10 مورد از برترین پارک های آبی دنیا

به گزارش سرمایه گذاری ایکیوسی، امروزه پارک های آبی، یکی از پرطرفدارترین مکان های تفریحی در دنیا هستند. سالانه تعداد زیادی از افراد هزینه می کنند تا در این مکان های تفریحی، وقت بگذرانند. کشورهای بسیاری در رقابت هستند تا برترین پارک آبی در دنیا را به نام خود ثبت کنند، از افراد بیشتری در این مکان ها استقبال کنند و سطح درآمدزایی خود را از این طریق به طرز چشمگیری افزایش دهند. مقاله قصد داریم 10 مورد از برترین پارک های آبی دنیا را معرفی کنیم.

برترین پارک های آبی دنیا ، 10 مورد از برترین پارک های آبی دنیا

1.آکواتیکا

مجموعه آکواتیکا در فهرست 10 مورد از برترین پارک های آبی جهان واقع شده است. امروزه این مجموعه دومین مرکز تفریحی خود را در کنار مرکز اول بنا نموده است. آکواتیکا در اورلاندو واقع در فلوریدا واقع شده است. این مجموعه ساحلی را که از هواداران بسیاری برخوردار است، با 1360 تن ماسه سفید شبیه سازی نموده اند. تونل های دلفینی شکل این مجموعه برای رفت وآمد آبی بسیار مجذوب نماینده هستند. ورودی مجموعه آکواتیکا 40 دلار می باشد.

2.پارک آبی آکواونچر

پارک آبی آکواونچر در شهر دبی واقع شده است. این مجموعه در سال 2013 تأسیس شد و بلندترین راستا رودخانه ای را درون خود جای داده است. بلیت های این مجموعه که در فهرست در 10 مورد از برترین پارک های آبی واقع شده است، از 70 دلار آغاز می شود. ساحلی که این مجموعه شبیه سازی نموده است و حالتی خصوصی دارد، 700 متر طول دارد که یکی از جاذبه های این پارک می باشد.

3.پارک آبی منطقه 47

در فهرست 10 مورد از برترین پارک های آبی جهان پارک آبی منطقه 47 نیز واقع شده است که واقع در شهر اینسبروک اتریش می باشد. البته این پارک آبی فقط 6 ماه از سال بر روی عموم باز است. سرسره های آبی، برج دایو و سطوح شیب دار هیدرو اسپید آن از هواداران بسیاری برخوردار هستند و محبوب ترین وسایل این پارک می باشند. ورودی این پارک از 9 یورو الی 200 یورو متغیر است.

4.بیچ پارک

بیچ پارک نام نوعی پارک آبی در فورتالزا برزیل است. این پارک آبی دارای بلندترین و طولانی ترین سطح شیب دار آبی در جهان می باشد که باعث شده است نام آن در فهرست 10 مورد از برترین پارک های آبی جهان قرار بگیرد. جت های آبی و قسمت بچه ها این پارک نیز به طرز بسیار مجذوب نمایندهی طراحی شده اند. ورودی این پارک از 50 یورو آغاز می شود و تا مبالغ بالاتری نیز ادامه دارد.

5.پارک آبی کارائیب

پارک آبی کارائیب برخلاف اسمش، در گیونگی دو، واقع در کشور کره جنوبی واقع شده است. 4 سطح شیب دار آبی که به هم متصل هستند و یک استخر موجی بسیار بزرگ، باعث شده اند تا این مکان جزء 10 مورد از برترین پارک های آبی جهان معرفی شود. در این پارک مکانی برای خوابیدن نیز طراحی شده است تا افرادی که خسته شده اند در فضایی آرام، کمی استراحت نمایند. ورودی این پارک از 30 الی 35 یورو متغیر است.

6.سیام پارک

سیام پارک بی شک در فهرست 10 مورد از برترین پارک های آبی جهان واقع شده است. این مکان تفریحی در شهر تنریف اسپانیا قرار گرفته است. طراحی کلی این پارک آبی به سبک تایلندی می باشد. برج پرتاب 27 متری این پارک به یکی از محبوب ترین مکان های آن تبدیل شده است که هیجان بسیاری را به شما القا می نماید. مکان هایی برای ریلکس کردن در این پارک نیز مشاهده می شود. ورودی این پارک نیز از 38 الی 66 یورو متغیر است.

7.پارک آبی جزایر استوایی

پارک آبی جزایر استوایی در کروسنیک آلمان واقع شده است. این پارک آبی روزانه میزبان 6000 نفر می باشد. سالن اصلی آن در میان پارک های آبی جهان، از ابعاد بیشتری برخوردار است. استخر آن نیز یکی از بزرگ ترین استخرها در جهان می باشد و طولی نزدیک به 200 متر دارد. این مجموعه دارای یک هتل و جنگل مصنوعی نیز می باشد که باعث شده است پارک آبی جزایر استوایی در فهرست 10 مورد از برترین پارک های آبی جهان جای داشته باشد. هزینه ورودی آن 47 یورو می باشد.

8.پارک آبی واترکیوب

پارک آبی واترکیوب یکی دیگر از برترین پارک های آبی جهان می باشد که در شهر پکن چین واقع شده است. تمامی قطعات این مجموعه خارج از چین ساخته شده و به این کشور انتقال داده شده است. این پارک آبی از بخش های مجذوب نماینده و متفاوتی تشکیل شده که چشم بینندگان را به خود جذب می نماید. معروف ترین بخش این پارک، چاله فضایی آن می باشد. تمامی این مشخصات باعث شده اند تا این پارک جزء 10 مورد از برترین پارک های آبی جهان باشد. هزینه ورودی آن نیز 30 ین است.

9.پارک آبی واتر ورلد

پارک آبی واتر ورلد در آییا ناپا واقع در کشور قبرس واقع شده است. این پارک آبی به شکل یونان باستان طراحی شده است و در آن اسب های تروژانی و ستون های یونان باستان دیده می شود که جلوه ای تماشای به آن بخشیده اند. درون این پارک آبی، کشتی های شکسته و رودخانه ای زیبا وجود دارد که فضایی باستانی را به آن القا نموده و آن را در فهرست 10 مورد از برترین پارک های آبی جهان قرار داده است. هزینه ورودی آن 46 دلار می باشد.

10.پارک آبی وت اند وایلد

پارک آبی وت اند وایلد نیز همچون آکواتیکا در اورلاندو فلوریدا واقع شده است. این پارک آبی دارای منطقه وسیعی برای بازی بچه ها می باشد و همین باعث شده است سالانه افراد زیادی از آن تماشا نمایند. تیوب سواری 4 نفره آن نیز از مجذوب نمایندهیت های خاص این مجموعه می باشد. همین موارد باعث شده اند تا وت اند وایلد در فهرست 10 مورد از برترین پارک های آبی جهان قرار داشته باشد. هزینه ورودی آن نیز 30 دلار است.

منبع: ژیوار
انتشار: 23 مرداد 1401 بروزرسانی: 23 مرداد 1401 گردآورنده: s-iqc.ir شناسه مطلب: 813

به "برترین پارک های آبی دنیا ، 10 مورد از برترین پارک های آبی دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین پارک های آبی دنیا ، 10 مورد از برترین پارک های آبی دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید