بودجه مورد احتیاج برای اجاره آپارتمان در پرند

به گزارش سرمایه گذاری ایکیوسی، خبرنگاران- اجاره آپارتمان در پرند به موقعیت واحد در این شهر وابسته است. معمولا فروشنده های آپارتمان در فاز های صفر تا سه پرند ارقام بیشتری را نسبت به مالکان واحد های فاز های چهار تا شش به خریداران پیشنهاد می دهند و در بازار اجاره بها همین شرایط را بین صاحب خانه ها و مستاجران شاهد هستیم. گاهی اجاره آپارتمان در پرند به کمتر از 100 میلیون به عنوان پول پیش احتیاج دارد و ممکن است این رقم به مرز نیم میلیارد برسد.

بودجه مورد احتیاج برای اجاره آپارتمان در پرند

بودجه مورد احتیاج برای اجاره آپارتمان یکخوابه در پرند

به گزارش خبرنگاران، اجاره آپارتمان در پرند بابت واحد های یکخوابه ممکن است به کمتر از 100 میلیون پول پیش احتیاج داشته باشد. مثل مالک آپارتمان 56 متری که رقم ودیعه را 40 میلیون تومان اعلام نموده و ماهی 3.5 میلیون اجاره می گیرد. این واحد که 11 سال پیش ساخته شده و با آسانسور اجاره داده می گردد. یا مثلا واحد 64 متری که برای اجاره آن باید 30 میلیون تومان پول پیش بدهید و ماهی دو میلیون تومان به عنوان اجاره کنار بگذارید. این یکی واحد هم با آسانسور اجاره داده می گردد و خبری از انباری و پارکینگ نیست. این دو واحدی که آنالیز کردیم جزو آپارتمان های فاز چهار و پنج بودند و در فاز های پایین تر احتمالا رقم پیشنهادی مالکان بیشتر است. آپارتمانی 74 متری در فاز دو پرند اجاره داده می گردد که رقم ودیعه آن 120 میلیون تومان است و اجاره ماهانه آن یک میلیون و 200 هزار تومان اعلام شده است. در فاز یک آپارتمان 70 متری اجاره داده می گردد که رقم ودیعه و اجاره آن به ترتیب 100 و 3.8 میلیون تومان است. واحدی که چهار سال از سن بنا آن می گذرد و با امکاناتی مثل آسانسور، انباری و پارکینگ اجاره داده می گردد.

بودجه مورد احتیاج برای اجاره آپارتمان دوخوابه در پرند

اجاره آپارتمان در پرند بابت واحد های دوخوابه گاهی بیشتر از 300 میلیون پول پیش لازم دارد؛ البته اغلب مالک ها درعوض این ارقام کرایه نمی گیرند. مثل واحد 140 متری که رقم ودیعه آن 400 میلیون تومان است. یا مثلا مالک آپارتمان 95 متری در فاز سه که رقم ودیعه را دقیقا 300 میلیون اعلام نموده و اجاره ماهانه دریافت نمی نماید. پنج سال از زمان ساخت این واحد می گذرد و آسانسور، انباری و پارکینگ را باید جزو امکانات آن بدانیم. در فاز شش پرند آپارتمان 75 متری را که دوتا اتاق خواب دارد، اجاره می دهند. رقم ودیعه این یکی 50 میلیون تومان است و مستاجر باید ماهی 1.8 میلیون تومان هم اجاره پرداخت کند. در مشخصات این واحد چیزی به نام پارکینگ وجود ندارد. در فاز چهار آپارتمان 85 متری را در عوض 80 میلیون پول پیش و کرایه ماهانه 1.7 میلیونی، اجاره می دهند. این واحد شش سال پیش ساخته شده و با آسانسور و انباری اجاره داده می گردد.

بودجه مورد احتیاج برای اجاره آپارتمان سه خوابه در پرند

اجاره آپارتمان در پرند برای واحد های سه خوابه گاهی بیش از نیم میلیارد پول پیش می خواهد. همین حالا مالک آپارتمان 155 متری که سه تا اتاق خواب در آن وجود دارد و نوساز محسوب می گردد، رقم ودیعه را 550 میلیون تومان درنظر گرفته است. البته این مالک کرایه ماهانه دریافت می نماید و رقم رهن و اجاره این آپارتمان قابلیت تبدیل دارد و به عنوان مثال کاهش رقم 550 میلیونی ودیعه به 300 میلیون، باعث می گردد رقم اجاره ماهانه به 7.5 میلیون تومان افزایش پیدا کند. در فاز صفر پرند واحد 145 متری را درحالی اجاره می دهند که رقم ودیعه و اجاره ماهانه آن به ترتیب 300 و سه میلیون تومان اعلام شده است. 14 سال از عمر بنا این واحد می گذرد و پارکینگ، تنها امکانات آن محسوب می گردد. در فاز شش که معمولا قیمت مسکن نسبت به سایر فاز ها کمتر است، واحد 86 متری را با سه اتاق اجاره می دهند. رقم ودیعه یان واحد 60 میلیون تومان و هزینه اجاره ماهانه آن دو میلیون تومان خواهد بود.

ویژگی های آپارتمان های اجاره ای در پرند

فاز

متراژ

تعدا اتاق

عمر بنا

امکانات

پول پیش

اجاره ماهانه

چهار

56 متر

یک اتاق

11 سال

آسانسور

40 میلیون تومان

3.5 میلیون تومان

پنج

64 متر

یک اتاق

شش سال

آسانسور

30 میلیون تومان

دو میلیون تومان

دو

74 متر

یک اتاق

پنج سال

آسانسور، انباری و پارکینگ

120 میلیون تومان

1.2 میلیون تومان

سه

95 متر

دو اتاق

پنج سال

آسانسور، انباری و پارکینگ

300 میلیون تومان

-

یک

140 متر

دو اتاق

دو سال

آسانسور، انباری و پارکینگ

400 میلیون تومان

-

شش

75 متر

دو اتاق

هفت سال

آسانسور و انباری

50 میلیون تومان

1.8 میلیون تومان

چهار

85 متر

دو اتاق

شش سال

آسانسور و انباری

80 میلیون تومان

1.7 میلیون تومان

دو

155 متر

سه اتاق

نوساز

آسانسور و انباری

550 میلیون تومان

-

صفر

145 متر

سه اتاق

14 سال

آسانسور

300 میلیون تومان

سه میلیون تومان

شش

86 متر

سه اتاق

چهار سال

آسانسور و انباری

60 میلیون تومان

سه میلیون تومان

منبع: فرارو
انتشار: 24 مرداد 1401 بروزرسانی: 24 مرداد 1401 گردآورنده: s-iqc.ir شناسه مطلب: 814

به "بودجه مورد احتیاج برای اجاره آپارتمان در پرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بودجه مورد احتیاج برای اجاره آپارتمان در پرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید