تجلیل از فعالان و دوستداران محیط زیست منطقه 2

به گزارش سرمایه گذاری ایکیوسی، خبرگزاری خبرنگاران- به مناسبت هفته منابع طبیعی ،مراسم غرس نهال و تجلیل ازفعالان محیط زیست با حضور مدیران شهری منطقه 2 وخانواده معظم شهدا در گلزار شهدای گمنام بوستان پرواز برگزارشد.

تجلیل از فعالان و دوستداران محیط زیست منطقه 2

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، حسن صفات، سرپرست شهرداری منطقه در مراسم کاشت نمادین نهال که با حضور جمعی از فعالان محیط زیست ،مدیران شهری و خانواده معظم شهدا در گلزار شهدای گمنام برگزارشد،گفت: توسعه پایدار کشورها در گرو توجه به مسائل زیست محیطی به خصوص فضای سبز است که باید توجه ویژه ای به توسعه فضای سبز و کاشت درخت برای آیندگان داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه نقض فضای سبز به عنوان ریه جامعه، در سلامتی و زندگی انکار ناپذیر است گفت: روز درختکاری و هفته منابع طبیعی فرصتی برای توجه به محیط زیست و افزایش سرانه فضای سبز است تا با کاشت نهال اهمیت هوای پاک و طبیعت سبز را بار دیگر مورد تاکید قرار دهیم.

وی اضافه نمود: اجرای برنامه های توسعه شهری برمبنای حفظ محیط زیست از مهم ترین رویکردهای مدیریت شهری است و برهمین اساس مدیریت شهری منطقه با اجرای نهضت درختکاری اهتمام ویژه ای برای کاشت نهال و حفاظت از محیط زیست دارد

سرپرست شهرداری منطقه2 تاکید کرد: باید فرهنگ درختکاری را در جامعه توسعه دهیم و بدین شکل در حفاظت از محیط زیست نقش آفرین باشیم.

براساس این گزارش دراین مراسم ضمن غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدا ، 50 اصله نهال به نام شهدا غرس شد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 8 فروردین 1400 بروزرسانی: 8 فروردین 1400 گردآورنده: s-iqc.ir شناسه مطلب: 214

به "تجلیل از فعالان و دوستداران محیط زیست منطقه 2" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجلیل از فعالان و دوستداران محیط زیست منطقه 2"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید