توجه به ضرورت امنیت داده در دنیا، اطلاعات مالکان خودروهای تسلا در چین باقی می ماند

به گزارش سرمایه گذاری ایکیوسی، شرکت تسلا در حال ابداع پلتفرم جدیدی است که باعث می گردد اطلاعات مالکان خودروهای یادشده در چین، در همین کشور باقی بماند و از آن خارج نگردد.

توجه به ضرورت امنیت داده در دنیا، اطلاعات مالکان خودروهای تسلا در چین باقی می ماند

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از سی جی تی ان، تسلا در حال حاضر خودروی مدل وای ورزشی و مدل 3 سدان خود را در داخل چین فراوری می نماید و میخواهد پلتفرم نگهداری داده های خصوصی کاربران چینی را سال جاری راه اندازی کند.

مقامات چینی نسبت به انتقال داده های خصوصی مردم این کشور به دیگر کشورها و به خصوص آمریکا حساسیت دارند و از شرکت های فناوری آمریکایی خواسته اند این اطلاعات را بر روی سرورهایی در داخل چین نگهداری نموده و به هیچ وجه آنها را به آمریکا منتقل ننمایند.

چین بزرگترین بازار خودروی دنیا است و تسلا برای اولین بار پذیرفته که داده های خریداران چینی خودرو را در همین کشور نگهداری کند. خودروهای تسلا با استفاده از دوربین ها و حسگرهای خود نیز داده هایی را از محیط اطراف جمع آوری می نمایند که قرار است این داده ها نیز در چین باقی بماند. چین ماه گذشته پیش نویس قوانینی را برای تضمین امنیت داده های فراوری شده توسط خودروهای هوشمند منتشر کرد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 9 خرداد 1400 بروزرسانی: 9 خرداد 1400 گردآورنده: s-iqc.ir شناسه مطلب: 325

به "توجه به ضرورت امنیت داده در دنیا، اطلاعات مالکان خودروهای تسلا در چین باقی می ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توجه به ضرورت امنیت داده در دنیا، اطلاعات مالکان خودروهای تسلا در چین باقی می ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید