دانیل مالدینی: خوشحالم که در اولین بازی ام گل زدم، انتظارات پدرم از من معقول است

به گزارش سرمایه گذاری ایکیوسی، فرزند اسطوره باشگاه میلان از ثبت اولین گلش برای این تیم در اولین بازی خود برای روسونری در سری A ابراز خوشحالی کرد.

دانیل مالدینی: خوشحالم که در اولین بازی ام گل زدم، انتظارات پدرم از من معقول است

به گزارش خبرنگاران، پیروزی 2 بر یک میلان در بازی شب گذشته (شنبه) در خانه اسپتزیا یک اتفاق جالب داشت؛ به ثمر رسیدن گل نخست مسابقه به وسیله دانیل مالدینی فرزند پائولو مالدینی اسطوره و مدیر ورزشی کنونی باشگاه که از روی سکو های استادیوم بازی پسرش را دیدن می کرد.

این اولین بازی دانیل 19 ساله برای میلان در سری A به اسم بازیکن ترکیب اصلی بود که گلزنی، آن را برایش خاطره انگیزتر کرد. او حالا سومین عضو از خاندان مالدینی پس از پدربزرگش چزاره و پدرش پائولوست که برای میلان در سری A گل می زند.

دانیل مالدینی پس از بازی به شبکه DAZN گفت: خیلی خوشحالم. وقتی گل زدم احساس فوق العاده ای داشتم. خوشبختانه توانستیم هر سه امتیاز بازی را از آن خود کنیم. من اما هنوز زمان احتیاج دارم تا درک کنم که چه اتفاقی افتاده است.

هافبک هجومی جوان میلان اضافه کرد: روز گذشته مربی به من گفت که در ترکیب اصلی خواهم بود و چند توصیه هم درباره ضربات آغاز مجدد داشت. خیلی استرس داشتم اما هم تیمی هایم به من یاری کردند. پیولی واقعاً به من انگیزه می دهد و کلی هدایت ام می نماید. پدرم هم همینطور. البته او از من توقع دارد، اما در حد معقول. به هر حال او قبل و بیشتر از هر چیزی یک پدر است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: s-iqc.ir شناسه مطلب: 506

به "دانیل مالدینی: خوشحالم که در اولین بازی ام گل زدم، انتظارات پدرم از من معقول است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانیل مالدینی: خوشحالم که در اولین بازی ام گل زدم، انتظارات پدرم از من معقول است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید