سوریان: مدال دریافت و محبوبیت دو دنیای متفاوت از هم هستند، گرایی جزو نوادر کشتی فرنگی ما است

به گزارش سرمایه گذاری ایکیوسی، دارنده 7 مدال طلای کشتی دنیا و المپیک گفت: محمدعلی گرایی یکی از نوادر کشتی فرنگی ما است، امیدوارم که با طلای المپیک کارنامه اش پربارتر گردد.

سوریان: مدال دریافت و محبوبیت دو دنیای متفاوت از هم هستند، گرایی جزو نوادر کشتی فرنگی ما است

حمید سوریان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص انتخابش به عنوان محبوب ترین فرنگی کار دنیا در نظرسنجی سایت اتحادیه دنیای کشتی، گفت: این از محبت خانواده کشتی هست و جای شادمانی دارد که مورد لطف شان قرار گرفته م و از محبت همه عزیزان سپاسگزارم. امیدوارم خدا به معرفت ما اضافه کند و عاقبت به خیر شویم.

وی در پاسخ به این سوال که کسب مدال بیشتر او را شادمان نموده و یا محبوبیتی که در بین جامعه کشتی دارد؟، گفت: اینها دو دنیای متفاوت از هم هستند. وقتی مدال می گیری در واقع نتیجه یک سال زحمت و کوششت را به دست می آوری و وقتی کوششت به بار می نشیند مدال، طعم و شیرینی خودش را دارد. البته این محبوبیتی که هم می گویید نتیجه همان کوشش هاست. من احساس می کنم همه کسانی که علاقمند به کشتی هستند در این خصوص مسئولیت دارند. اعتقاد من بر این است که همه به واسطه این قهرمانی که وسط تشک مبارزه می نماید و مربی که کنارش قرار می گیرد، دور هم جمع شده اند، یعنی اینجا فوکوس و تمرکز روی قهرمان است.

نایب رئیس فدراسیون کشتی ادامه داد: ما همواره یک مثالی می شنویم که قهرمان زنده را عشق است، این هم شاید از همین باب باشد. از این منظر باید به موضوع نگاه کنیم که همه کسانی که در حوزه کشتی کوشش می نمایند به واسطه آن کسانی است که وسط میدان مبارزه حضور دارند. هرچند که احترام به پیشکسوت واجب است و قهرمان پیشین را باید در صندلی خودش گرامی داشت اما به نظر من کشتی خلاصه می گردد به اشخاصی که در میدان هستند، توجه و تمرکز باید روی کشتی گیر و مربی باشد.

قهرمان کشتی فرنگی بازی های المپیک 2012 لندن همچنین در خصوص رقابتش با محمدعلی گرایی در فینال نظرسنجی اتحادیه دنیای گفت: علی هم جزو با استعدادهای کشتی ما است که خیلی چشم نواز کشتی می گیرد. کشتی هایش فوق العاده هست و یکی از نوادر کشتی فرنگی ما محسوب می گردد، امیدوارم که با طلای المپیک کارنامه اش پربارتر گردد و همه ما در کنار هم با این افتخار جشن بگیریم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 دی 1399 بروزرسانی: 14 دی 1399 گردآورنده: s-iqc.ir شناسه مطلب: 52

به "سوریان: مدال دریافت و محبوبیت دو دنیای متفاوت از هم هستند، گرایی جزو نوادر کشتی فرنگی ما است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوریان: مدال دریافت و محبوبیت دو دنیای متفاوت از هم هستند، گرایی جزو نوادر کشتی فرنگی ما است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید