صدای رئیس باشگاه پورتو در آمد، چرا برای طارمی کارت قرمز خواستید؟

به گزارش سرمایه گذاری ایکیوسی، به گزارش خبرنگاران، دیدار تیم پورتو در بازی رفت مرحله نیمه نهایی جام حذفی پرتغال مقابل براگا جنجالی شد. این مسابقه در حالی که تا دقیقه 12+90 به سود پورتو در جریان بود، در نهایت با نتیجه تساوی یک - یک سرانجام یافت. دو بازیکن تیم پورتو یعنی لوییس دیاز در دقیقه 70 و اوریبه در دقیقه 7+90 با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شدند و این تیم در لحظات پایانی 9 نفره بازی کرد. اخراج دیاز بعد از بازبینی صحنه با کمک داور ویدئویی رقم خورد.

صدای رئیس باشگاه پورتو در آمد، چرا برای طارمی کارت قرمز خواستید؟

در پایان مسابقه، پینتو داکوستا رئیس باشگاه پورتو در سالن نشست خبری حاضر شد و در حالی که به شدت عصبانی بود، علیه داوری این مسابقه و وزیر ورزش پرتغال صحبت کرد.

وی گفت: کافی است. می خواهیم در فوتبال آرامش داشته باشیم. بیش از این با تلاش بازیکنان، مربیان و هواداران پورتو بازی نکنید. من به آرامش متوسل می شوم اما می گویم وزیر ورزش نداریم. نمی توانم از دولت درخواست کمک کنم و توسل به آنچه وجود ندارد، بی فایده است.

رئیس باشگاه پورتو سپس پیکان نقدها خود را به سمت هوگو میگوئل کمک داور ویدئویی گرفت و اضافه نمود: فقط می خواهم درباره واقعیت ها صحبت کنم نه گل ها. آقای هوگو میگوئل کمک داور ویدئویی بازی امروز بود. او در بازی پورتو با بنفیکا هم داور بود. در آن مسابقه وقتی مهدی طارمی کارت زرد گرفته بود، او برای درخواست کارت قرمز مداخله کرد. امروز او توجه خود را به یک حرکت کاملاً غیر معمول جلب کرد و توجهی به حرکت های خیلی خطرناک تری که در بازی رخ داده بود، نکرد.

پینتو داکوستا ادامه داد: در فینال لیگ کاپ پرتغال، وقتی یکی از بازیکنان اسپورتینگ روی بازیکن تیم براگا مرتکب خطا شد و کارت زرد داشت، این داور مداخله ای نکرد. اگر اتفاقات بازی امروز و تحرکاتی که اجرا شده است را بررسی کنید به معیارهای دوگانه می رسید.

رئیس باشگاه پورتو همچنین بیان نمود که در جریان بازی شب گذشته، پیام هایی از هواداران پورتو دریافت کرده بود که تیمش را از بازی با براگا از زمین بیرون بکشد. وی گفت: از همه اعضای تیم پورتو می خواهم آرام باشند. نمی توانند ما را خم کنند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 اسفند 1399 بروزرسانی: 18 اسفند 1399 گردآورنده: s-iqc.ir شناسه مطلب: 171

به "صدای رئیس باشگاه پورتو در آمد، چرا برای طارمی کارت قرمز خواستید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدای رئیس باشگاه پورتو در آمد، چرا برای طارمی کارت قرمز خواستید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید