ملاک&zwnjهای مشخص شهریه مدارس غیردولتی ابلاغ شد

به گزارش سرمایه گذاری ایکیوسی، بخشنامه شروع فرآیند معین شهریه سال تحصیلی آینده به استان ها ابلاغ شد.

ملاک&zwnjهای مشخص شهریه مدارس غیردولتی ابلاغ شد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سعید صالح مدیرکل مدارس غیردولتی با بیان اینکه در راستای اجرای طرح بالندگی نیروی انسانی و شروع فرایند مشخص شهریه مدارس غیردولتی بخشنامه ای روز گذشته به استان ها ارسال شده است، گفت: این بخشنامه مبنی براین موضوع است که مدارس می بایست چند دسته اطلاعات را در سامانه مستقر در سامانه مشارکت ها بارگذاری نمایند.

وی اضافه نمود: مشخصات فضای فیزیکی که شامل مجوز نوسازی، فضای عرصه و هزینه اجاره بها است، یکی از مواردی به شمار می رود که در این بخشنامه دارای اهمیت است.

صالح همچنین مشخصات پرسنل و نیروی انسانی که مشغول به کار هستند و ثبت نام آنان در دوره آموزشی بدو و ضمن خدمت در سامانه مشارکت ها قرار گرفته است، را از دیگر ویژگی های این بخشنامه دانست.

مدیرکل مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش اضافه نمود: پرسنلی که می خواهند کارت شناسایی داشته باشد می توانند تا انتها آذرماه اطلاعات خود را در سامانه ثبت نمایند.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی، وی به بعضی از نکات این بخشنامه اشاره و اظهار کرد: این بخشنامه در راستای اجرای بسته تحولی بالندگی نیروی انسانی و با توجه به مصوبه هفتاد و یکمین جلسه شورای سیاستگذاری، برنامه ریزی و نظارت مرکزی برای فراهم کردن تمهیدات لازم جهت مشخص و ابلاغ شهریه سال تحصیلی 1401-1400 و بهره مندی مؤسسان و کارکنان مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی از طرح های شورای هماهنگی مؤسسان مدارس غیردولتی از جمله طرح آموزش ضمن خدمت، کارت شناسایی و مدرسه الکترونیک در سامانه مشارکت ها است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 دی 1399 بروزرسانی: 16 دی 1399 گردآورنده: s-iqc.ir شناسه مطلب: 57

به "ملاک&zwnjهای مشخص شهریه مدارس غیردولتی ابلاغ شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاک&zwnjهای مشخص شهریه مدارس غیردولتی ابلاغ شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید