موتور سواری بدل آنجلینا جولی با مرد غریبه در تهران

به گزارش سرمایه گذاری ایکیوسی، خبرنگاران : ویدیویی که رامانا سیاحی دختر ایرانی که به بدل آنجلینا جولی معروف است از موتور سواری در تهران منتشر نموده است را ببینید.

موتور سواری بدل آنجلینا جولی با مرد غریبه در تهران

آنجلینا جولی از بازیگران آمریکایی است. آنجلینا جولی در سال 1975 متولد شده است. در ایران بدل آنجلینا جولی را داریم. نام بدل آنجلینا جولی رامانا سیاحی است. فیلمی از موتور سواری بدل ایرانی آنجلینا جولی را مشاهده کنید.

موتورسواری بدل آنجلینا جولی

رامانا سیاحی دختر جوان ایرانی که خودش را بدل ایرانی آنجلینا جولی معرفی می نماید ویدیویی از موتور سواری به همراه مردی غریبه منتشر نموده است.

گویا برای رسیدن به جایی از موتور تاکسی استفاده نموده است. رامانا سیاحی این روزها به معروفیت زیادی دست یافته و سفرهای زیادی به کشورهای مختلف انجام می دهد و ادعا می نماید که در کشورهای خارجی خیلی بیشتر از ایران از او استقبال می نمایند و حتی در فرانسه مردم از او امضاء می گرفتند.

رامانا سیاحی بدل آنجلینا جولی : عمل ننموده ام

رامانا سیاحی می گوید برای اینکه شبیه به خانم جولی گردد عمل ننموده است ولی این ادعای او همان نقطه ای است که باعث به وجود آمدن حاشیه شده است. یعنی مردم قبول دارند که او شباهت زیادی به خانم آنجلینا جولی ستاره مشهور سینمای دنیا دارد ولی می گویند برای اینکه شبیه او گردد عمل زیبایی انجام داده که خود خانم رامانا سیاحی این ادعا را رد می نماید و می گوید تلاشی برای شبیه بودن به او انجام نداده ام. دانش آموخته رشته گرافیک می باشد، به علت شباهت طبیعی خود به آنجلینا جولی بسیار مورد توجه قرار گرفته و حالا کار مدلینگ می نماید و تجربه بازیگری هم دارد. نام اصلی اش خدیجه سیاحی می باشد، اما بخاطر زندگی در فرانسه و حالا که ساکن کشور کانادا می باشد نام خارجی رامانا را برای خود انتخاب نموده است.

منبع : برخط نیوز

منبع: رکنا
انتشار: 22 آبان 1400 بروزرسانی: 22 آبان 1400 گردآورنده: s-iqc.ir شناسه مطلب: 550

به "موتور سواری بدل آنجلینا جولی با مرد غریبه در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موتور سواری بدل آنجلینا جولی با مرد غریبه در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید