مورینیو علت سفید شدن موهایش را فاش کرد

به گزارش سرمایه گذاری ایکیوسی، مورینیو سرمربی افسانه ای رم برد برابر فاینورد را خیره کننده داست و گفت: رم ارزش های بالایی دارد و بازیکنانم خیلی خوب بازی کردند. دیداری که مدیریت آن سخت بود و در نهایت ما در زمین برتر بودیم.

مورینیو علت سفید شدن موهایش را فاش کرد

سرمربی تیم فوتبال رم گفت: بازی های سختی مثل ملاقات برابر فاینورد موهایم را سفید نموده است.

به گزارش ایرنا، پائولو دیبالا فاش کرد که خوزه مورینیو به درستی پیش بینی نموده بود که بازی رم در مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا مقابل فاینورد به وقت اضافه خواهد رفت و در نهایت پیروزی مهیجی خواهند داشت.

تیم فوتبال رم در نیمه اول یک بر صفر از فاینورد عقب افتاد اما در نیمه دوم بازگشت خیره نماینده ای داشت و توانست در وقت های اضافه خود را از شکست نجات دهد و در نهایت این ملاقات با رجحان 4 بر یک رم به خاتمه رسید.

مورینیو سرمربی افسانه ای رم برد برابر فاینورد را خیره نماینده داست و گفت: رم ارزش های بالایی دارد و بازیکنانم خیلی خوب بازی کردند. ملاقاتی که مدیریت آن سخت بود و در نهایت ما در زمین برتر بودیم.

وی اضافه کرد: با چنین بازی هایی متوجه می شوید که چرا موهایم سفید شده است. تا به امروز 150 بازی را در رقابت های اروپایی دیدم. همیشه به بازیکنام گفتم که باید آرام بمانید.

سرمربی رم مطرح نمود: مهم ترین هدفم خوشحالی طرفداران است و در کنار آن بازیکنام را در موقعیتی قرار دهم تا پیشرفت نمایند. من به آنها افتخار می کنم و می دانم تا آخرین لحظه می جنگند. مطمئن هستم که طرفداران از ما راضی هستند.

منبع: عصر ایران
انتشار: 2 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 2 اردیبهشت 1402 گردآورنده: s-iqc.ir شناسه مطلب: 928

به "مورینیو علت سفید شدن موهایش را فاش کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مورینیو علت سفید شدن موهایش را فاش کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید