می خواستم اسب باشم بارعایت پروتکل های بهداشتی به صحنه می رود

به گزارش سرمایه گذاری ایکیوسی، تهران (پانا) - می خواستم اسب باشم بارعایت پروتکل های بهداشتی به صحنه می رود به گونه ای که تنها برای پنجاه درصد ظرفیت سالن بلیت عرضه خواهد شد.

می خواستم اسب باشم بارعایت پروتکل های بهداشتی به صحنه می رود

به گزارش روابط عمومی نمایش، گروه اجرایی تئاتر می خواستم اسب باشم تصمیم گرفته تا بارعایت پروتکل های بهداشتی دوران کرونا، موجبات آرامش خاطر مخاطبان را فراهم کند، به همین دلیل با هماهنگی اجرا شده با مدیرعمارت نوفل لوشاتو تنها برای پنجاه درصد ظرفیت سالن بلیت عرضه خواهد کرد. گروه اجرایی امیدوار است که با بهتر شدن شرایط دوران پاندمی بتوان از ظرفیت کامل تالارهای نمایشی بهره برد.

می خواستم اسب باشمبه نویسنده گی محمد چرم شیر،تهیه کننده گی مریم نراقی ،کارگردانی عباس غفاری و نقش آفرینی مریم معینی،مژده دایی،دریا یاسری وریحانه گنجی از19دی ماه 1400,ساعت 20/30در عمارت نوفل لوشاتو به صحنه خواهد رفت. این اثر که تولید عمارت نوفل لوشاتو ست درسه روز نخست برای مخاطبین خود تخفیف هایی درنظر گرفته که علاقه مندان با مراجعه به سایت تیوال می توانند از آن ها بهره مند شوند.

می خواستم اسب باشمروایت چهار زن یهودی ست که آزاری کشته شدن از طریق سربازان نازی،سال ها در زیرزمین خانه ای پنهان شده اند.آن ها در جستجوی ایمان ازدست رفته خویشند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 22 اسفند 1400 بروزرسانی: 22 اسفند 1400 گردآورنده: s-iqc.ir شناسه مطلب: 681

به "می خواستم اسب باشم بارعایت پروتکل های بهداشتی به صحنه می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "می خواستم اسب باشم بارعایت پروتکل های بهداشتی به صحنه می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید