همکاری شرکت ایرانی با غول فولادسازی برزیل برای فراوری گرافن در مقیاس صنعتی

به گزارش سرمایه گذاری ایکیوسی، یکی از شرکت های فناور ایرانی با غول فولادسازی کشور برزیل قرارداد همکاری برای توسعه گرافن و فراوری آن در مقیاس صنعتی به امضا رساندند.

همکاری شرکت ایرانی با غول فولادسازی برزیل برای فراوری گرافن در مقیاس صنعتی

با تور برزیل ارزان از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، یکی از شرکت های فناور حوزه نانو با انعقاد توافق نامه ای با شرکت گرادو گرافن (Gerdau Graphene LTDA) اقدام به توسعه گرافن در مقیاس صنعتی خواهند کرد.

گرادو گرافن یک شرکت تابعه متعلق به شرکت گرادو، بزرگترین فراوریکننده فولاد برزیل و یکی از بزرگترین فراوریکنندگان فولاد در دنیا است. این شرکت یکی از علاقه مندان به حوزه گرافن است و از چهار سال پیش تحقیق در خصوص گرافن را آغاز و در ادامه با مرکز نوآوری مهندسی گرافن دانشگاه منچستر همکاری های خود را آغاز کرد تا تحقیقات بیشتری در این زمینه انجام دهد.

سروش نظرپور، از مدیران این شرکت ایرانی فعال در حوزه نانو فناوری با اشاره به انعقاد قراردادی با این شرکت برزیلی گفت: این توافق نامه اخیر نشان دهنده گامی مهم و رو به جلوی دیگری در توسعه کاربردهای گرافن در مقیاس صنعتی است و مشتریان را در بازارهای مختلف به ویژه بازارهای بتن و ساخت و ساز هدف قرار می دهد.

الکساندر کورئا، مدیر کل واحد تجاری گرادو گرافن هم در این زمینه اظهار کرد: روابط راهبردی گرادو گرافن با این شرکت ایرانی موجب می گردد که گرافن با کیفیت در مقیاس صنعتی در اختیار مشتریان ما قرار گیرد. ما قادر خواهیم بود به ماده ای دسترسی پیدا کنیم که قبلاً در چندین بازار به خصوص کامپوزیت ها و ترموپلاستیک آزمایش و به کار گرفته شده است و می توانیم از آن برای حجم بالای تجاری استفاده کنیم.

به نقل از ستاد نانو، گرادو بزرگترین فراوریکننده فولاد برزیل با 120 سال قدمت، یکی از فراوریکنندگان پیشرو در فراوری فولاد بلند در قاره آمریکا و فولاد ویژه در دنیا است. این شرکت، در 10 کشور حضور دارد و بیش از 30 هزار کارمند مستقیم و غیرمستقیم در فعالیت های خود دارد. گرادو بزرگترین شرکت بازیافت در آمریکای لاتین است و از قراضه به اسم ورودی مهم استفاده می نماید؛ 73 درصد از فولاد فراوریشده به وسیله این شرکت از آهن قراضه است. این شرکت هر سال، 11 میلیون تن قراضه را به انواع محصولات فولادی تبدیل می نماید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 مرداد 1400 بروزرسانی: 16 مرداد 1400 گردآورنده: s-iqc.ir شناسه مطلب: 439

به "همکاری شرکت ایرانی با غول فولادسازی برزیل برای فراوری گرافن در مقیاس صنعتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری شرکت ایرانی با غول فولادسازی برزیل برای فراوری گرافن در مقیاس صنعتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید