پرش حیرت انگیز یک لامبورگینی از روی تپه، شاهکار آفرودی خودروساز مشهور

به گزارش سرمایه گذاری ایکیوسی، لامبورگینی، هوراکان استراتو را به عنوان نسخه ای از سوپراسپرت خود با قابلیت آفرود به بازار عرضه می نماید. این سوپراسپرت آفرودی از توانایی خوبی برای طی کردن مسیر های صعب العبور برخوردار است. البته که باز هم باید پایین بودن ارتفاع خودرو نسبت به سایر خودرو های آفرودی را در نظر گرفت.

پرش حیرت انگیز یک لامبورگینی از روی تپه، شاهکار آفرودی خودروساز مشهور

به گزارش خبرآنلاین، یک یوتیوبر در این چالش، استراتو را به یک معدن سنگ در بریتانیا می برد. ورود خودرو های آفرودی به این معدن آزاد است.

زمین برای لامبورگینی هوراکان بسیار ناهموار است. سنگ ها قسمت پایینی سپر را خم می نمایند. مالک لامبورگینی متوجه این مشکل می گردد و به جای دیگری می رود. این مرد به یک مسیر خاکی دسترسی دارد و لامبورگینی را برای چند دور می راند. این همان کاری است که استراتو قرار است انجام دهد. این سوپراسپرت کار فوق العاده ای را در مدیریت این مسیر انجام می دهد.

لامبورگینی تنها 1499 دستگاه از استراتو فراوری می نماید و قیمت پایه آن ها 278 هزار دلار است. این مدل دارای سیستم تعلیق 1.7 اینچی در مقایسه با هوراکان ایوو است. این خودرو بر روی یک نسخه منحصر به فرد از تایر های بریجستون دوئلر AT 002 سوار می گردد.

یک موتور 5.2 لیتری V 10، قدرتی حدود 602 اسب بخار و گشتاوری معادل 560 نیوتون متر را فراوری می نماید. یک جعبه دنده هفت سرعته دوکلاچه نیز وجود دارد. این خودروساز ادعا می نماید که این مدل در 3.4 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می رسد و حداکثر سرعت آن 260 کیلومتر بر ساعت محدود شده است.

منبع: فرارو
انتشار: 19 شهریور 1402 بروزرسانی: 19 شهریور 1402 گردآورنده: s-iqc.ir شناسه مطلب: 982

به "پرش حیرت انگیز یک لامبورگینی از روی تپه، شاهکار آفرودی خودروساز مشهور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرش حیرت انگیز یک لامبورگینی از روی تپه، شاهکار آفرودی خودروساز مشهور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید