پژو 207 دو رنگ شد، اما مشخصات فنی و آپشن های آن هم تغییر کرد؟

به گزارش سرمایه گذاری ایکیوسی، گروه صنعتی ایران خودرو به تازگی یک جدول مقایسه ای منتشر نموده است. در این جدول خانواده پژو 207 از نظر مشخصات فنی و سطح تجهیزات با یکدیگر مقایسه شده اند. اما نکته ای که در این میان وجود دارد، بخش تزئینات این خودرو است. به زودی بدنه دو رنگ و تریم داخلی دو رنگ برای پژو 207 قابل انتخاب است.

پژو 207 دو رنگ شد، اما مشخصات فنی و آپشن های آن هم تغییر کرد؟

خبرنگاران - احتمالاً طی ماه های آینده پژو 207 دو رنگ توسط ایران خودرو به مرحله فروش خواهد رسید. پیش تر سایپا با فراوری کوئیک دو رنگ، در بازار خودرو کشور حضور یافته بود. اما ایران خودرو هیچ محصول دو رنگی در سبد محصولات خود نداشت. آنطور که معین است، پژو 207 دو رنگ نخستین محصول دو رنگ ایران خودرو خواهد بود.

پژو 207 دو رنگ چه معیناتی دارد؟

این خودرو در بخش قوای محرکه تفاوتی با سایر خانواده پژو 207 هاچ بک ندارد. این خودرو هم مانند سایر نمونه های خانواده 207 از موتور TU5 استفاده می نماید. این موتور 1587 سی سی حجم دارد و قادر است 105 اسب بخار نیرو فراوری کند. حداکثر گشتاور این موتور هم 142 نیوتن متر است که در دور موتور 4000 بدست می آید.

سیستم انتقال قدرت نیز مانند گذشته است. احتمالاً پژو 207 دو رنگ هم با گیربکس دستی و هم با جعبه دنده اتوماتیک وارد بازار خواهد شد. گیربکس دستی این خودرو پنج سرعته بوده و جعبه دنده اتوماتیک آن چهار سرعته است. البته قطعاً در ابتدا ایران خودرو نسخه پنج سرعته دستی را به معرض فروش خواهد گذاشت.

پژو 207 دو رنگ چه تفاوتی با سایر مدل ها دارد؟

پژو 207 دو رنگ در جدول مقایسه ای اعلام شده توسط ایران خودرو دیده شد

مهمترین نکته درباره این خودرو ویژگی دو رنگ بودن بدنه آن است. ایران خودرو هنوز تصاویر رسمی این خودرو را در سایت خود بارگذاری نکرده است. اما آنطور که از تصاویر انتشار یافته پیداست، سقف و قاب آیینه ها رنگ متفاوتی از بدنه خواهند داشت. قاب پلاک عقب، قاب مه شکن جلو، دستگیره های درب ها و… نیز رنگ متفاوتی با رنگ اصلی بدنه خواهند داشت.

تریم داخلی دو رنگ نیز برای این مدل در نظر گرفته شده است.

پژو 207 دورنگ با کد کلاس 60013 در سایت گروه صنعتی ایران خودرو شناخته می گردد.

در بخش آپشن ها پژو 207 دورنگ تفاوتی ندارد

تنها طرح و دوخت جدید در بخش تریم داخلی به این خودرو اضافه شده است. آپشن هایی مانند تهویه مطبوع اتوماتیک، مالتی مدیا لمسی با قابلیت میرور لینک و فرمان برقی برای این خودرو در نظر گرفته شده است. آیینه های جانبی این خودرو مانند سایر اعضای خانواده برقی و راهنما دار است. اما رنگ آنها هم رنگ سقف رنگ آمیزی می شوند.

چراغ روشنایی روز، مه شکن های جلو و عقب، قابلیت تنظیم ارتفاع، تنظیم دستی برای جایگاه ها و… از دیگر امکانات رفاهی این خودرو بشمار می فرایند.

منبع: بیت ران
انتشار: 10 تیر 1400 بروزرسانی: 10 تیر 1400 گردآورنده: s-iqc.ir شناسه مطلب: 371

به "پژو 207 دو رنگ شد، اما مشخصات فنی و آپشن های آن هم تغییر کرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پژو 207 دو رنگ شد، اما مشخصات فنی و آپشن های آن هم تغییر کرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید