کونته: سری A فقط یک قهرمان دارد، از تمام کارها و حرفهایم برداشت منفی میشود

به گزارش سرمایه گذاری ایکیوسی، سرمربی تیم فوتبال اینتر به راهکارهایی که منتقدانش برای تبدیل کردن اینتر به مدعی اصلی قهرمانی در سری A می دهند توجه چندانی ندارد.

کونته: سری A فقط یک قهرمان دارد، از تمام کارها و حرفهایم برداشت منفی میشود

به گزارش خبرنگاران، آنتونیو کونته سرمربی تیم فوتبال اینتر در نشست خبری پیش از بازی خانگی امشب (چهارشنبه) تیمش مقابل ناپولی در هفته دوازدهم سری A که از ساعت 23:15 به وقت تهران آغاز می شود، به پرسش های خبرنگاران پاسخ داد.

او ابتدا تأکید کرد که برای فتح سری A در فصل جاری روی خود فشاری احساس نمی کند. کونته گفت: وقتی می شنوم که چگونه بعضی ها درباره ملزومات قهرمانی در سری A صحبت می کنند، خنده ام می گیرد. اینجا کلی تیم هستند که همگی فصل را با کلی انگیزه و جاه طلبی برای تبدیل شدن به قهرمان فصل آغاز کره اند. در نهایت اما فقط یک تیم قهرمان می شود و در 9 سال گذشته هم داستان همین بوده است (اشاره به قهرمانی های متوالی یوونتوس). در سال های اخیر ناپولی چندین بار رقیب اصلی یوونتوس بود و سال بعد نوبت ما شد تا رقیب اصلی این تیم باشیم. هدف ما هم مانند آنها این بود که تا خاتمه فصل بجنگیم. امسال حداقل تا الان، تعادل بیشتری در کورس قهرمانی وجود داشته است. پس بازی های رودررو با مدعیان بسیار مهمتر می شوند، هم برای جایگاه مان در جدول و هم برای ذهنیت و روحیه بازیکنان. بردن این بازی ها به شما دلگرمی و دل و جرأت می دهد. بدون شک بازی مقابل ناپولی یکی از آن بازی هاست، یکی از آنها بازی هایی که می شود براساس آنها شرایط یک تیم را ارزیابی کرد.

کونته در ادامه گفت: ما باید در بازی مان تعادل ایجاد کنیم، نه اینکه به کارهایی که دیگر تیم ها انجام می دهند، فکر کنیم. نباید از بردهای مان ذوق زده شویم و از شکست های مان ماتم زده. فصل گذشته ما گل های زده زیادی داشتیم، اما گل های خورده مان هم زیاد بودند. پس برقرار کردن تعادل خیلی مهم است. من دیگر عادت کرده ام که از هر چیزی که می گویم یا انجام می دهم برداشت منفی صورت می گیرد. وقتی در کنفرانس های خبری آرام هستم، متهم می شوم به اینکه مأیوس و تسلیم شده ام. الان دارید برعکس آن را درباره ام می گویید. فکر کنم من هم باید برای رفتارم یک حد وسط پیدا کنم.

اشرف حکیمی تنها بازیکن اینتر مصدوم است که امکان دارد به بازی مقابل ناپولی برسد، اما دو ستاره شیلیایی نراتزوری یعنی الکسیس سانچس و آرتورو ویدال به این بازی نخواهند رسید.

کونته در این باره هم گفت: در مورد حکیمی باید بگویم شانس به میدان رفتنش بیشتر است. سانچس هنوز درگیر مصدومیت عضلانی است که مقابل کالیاری دچارش شد. ویدال هم همچنان در حال ریکاوری است. بازی دادن او ریسک است و امکان دارد یک ماه دیگر هم از دستش بدهیم. پس باید صبوری کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 دی 1399 بروزرسانی: 30 دی 1399 گردآورنده: s-iqc.ir شناسه مطلب: 74

به "کونته: سری A فقط یک قهرمان دارد، از تمام کارها و حرفهایم برداشت منفی میشود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کونته: سری A فقط یک قهرمان دارد، از تمام کارها و حرفهایم برداشت منفی میشود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید