کو: اپل فراوری مدل های پرو آیفون 14 را به علت تقاضای زیاد افزایش می دهد

به گزارش سرمایه گذاری ایکیوسی، به گفته تحلیلگر معروف محصولات اپل یعنی مینگ چی کو، اپل به تأمین کننده بزرگ خود یعنی فاکس کان اعلام نموده که فراوری مدل های پرو آیفون 14 را به علت تقاضای زیاد و استقبال بسیار خوب کاربران افزایش دهند.

کو: اپل فراوری مدل های پرو آیفون 14 را به علت تقاضای زیاد افزایش می دهد

آقای کو امروز ضمن انتشار توییتی در این مورد گفته: به علت تقاضای زیاد برای مدل های پرو آیفون 14، تازهترین خبرها حاکی از آن است که اپل از شرکت Hon Hai خواسته تا خطوط فراوری آیفون 14 را به مدل های پرو آیفون 14 تغییر دهد. فاکس کان به طور رسمی به عنوان نام تجاری شرکت Hon Hai شناخته می گردد.

این تحلیلگر در ادامه اضافه کرد که فاکس کان بعضی از خطوط مونتاژ آیفون 14 خود را در نتیجه این استقبال بسیار گسترده به خطوط مونتاژ آیفون 14 پرو تبدیل خواهد نمود و با انجام این کار فراوری و عرضه به بازار مدل های پرو آیفون حدود 10 درصد افزایش می یابد. آقای کو خاطرنشان نموده که این اقدام بعلاوه به افزایش میانگین قیمت فروش آیفون در سه ماهه چهارم امسال یاری شایانی می نماید.

باید اشاره کنیم که در ایالات متحده آمریکا، بیشتر آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس که در فروشگاه آنلاین اپل سفارش داده می شوند، اواسط اکتبر یا بعد آن تحویل داده خواهند شد. اما این در حالی است که آیفون 14 استاندارد خیلی زودتر به دست مشتریان می رسد. سفارشات آیفون 14 پلاس نیز از تاریخ 15 مهر در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

این تحلیلگر مشهور پیش تر نیز گفته بود که مدل های پرو آیفون 14 از لحاظ فروش نسبت به مدل های غیر پرو نتایج بسیار خوبی را به همراه خواهند داشت و دقیقاً نیز همینطور شده است. در این راستا او اعلام نموده که در سری اول فروش، گوشی های مدل پرو آیفون ها عملکرد بهتری داشته اند اما امسال این اندازه کمی بیشتر از سال های گذشته است. آن طور که به نظر می رسد، تصمیم اپل مبنی بر بیشتر کردن فاصله بین آیفون های مدل پرو با استاندارد، باعث شده که توجه کاربران بیشتر به سمت مدل های گران قیمت تر جلب گردد.

البته این حجم از استقبال جای تعجب ندارد، زیرا مدل های پرو آیفون 14 در مجموع قابلیت های بسیار بیشتر و بهتری را نظیر دوربین اصلی بهتر، پردازنده تازهتر، ظاهر زیباتر، نمایشگر همواره روشن و … را به کاربران ارائه می دهند. اما آمار پیش فروش آیفون 14 پلاس طبق شنیده های اخیر تعریف چندانی ندارد. آن طور که آقای کو گزارش داده، آیفون 14 و آیفون 14 پلاس آمار پیش سفارش بسیار پایینی را ارائه داده اند، که نشان می دهد ممکن است سیاست اپل برای این دو مدل استاندارد تازه با شکست روبرو شده باشد. ظاهراً اگر تقاضا برای دو مدل استاندارد سری آیفون 14 در روزهای آینده بهتر نگردد، اپل ممکن است فراوری آیفون 14 و آیفون 14 پلاس را در ماه نوامبر با کاهش همراه کند. باید صبر کرد و دید که در روزهای آینده چه اخبار دیگری در خصوص فروش سری آیفون 14 در رسانه های خبری مطرح می گردد.

منبع: Macrumors

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 31 شهریور 1401 بروزرسانی: 31 شهریور 1401 گردآورنده: s-iqc.ir شناسه مطلب: 835

به "کو: اپل فراوری مدل های پرو آیفون 14 را به علت تقاضای زیاد افزایش می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کو: اپل فراوری مدل های پرو آیفون 14 را به علت تقاضای زیاد افزایش می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید