355 فقره آتش سوزی در دامغان رخ داد

به گزارش سرمایه گذاری ایکیوسی، رئیس سازمان آتش نشانی دامغان با اشاره به وقوع 355 فقره آتش سوزی در این شهرستان طی یک سال گذشته، گفت: بعلاوه به 45 تصادف امداد رسانی شد.

355 فقره آتش سوزی در دامغان رخ داد

ابراهیمی ارمی با اشاره به وقوع 355 فقره آتش سوزی در دامغان طی یکسال گذشته، ابراز کرد: این تعداد وقوع آتش سوزی 57 فقره در روز و مابقی در شب اتفاق افتاده است بعلاوه سهم خانه های مسکونی از این حریق ها 48 فقره و سهم مغازه ها و مکان های تجاری 12 مورد بوده است.

وی با بیان اینکه در یک سال اخیر در شهرستان دامغان 52 خودرو دچار حریق شدند، گفت: 98 مورد حریق دامداری و باغ و هفت مورد نیز حریق در بخش اداری، 12 مورد کارگاه و کارخانه و 119 مورد ضایعات در یک سال اخیر امداد رسانی شده است.

رئیس آتش نشانی دامغان با بیان اینکه طی سال گذشته به 45 فقره تصادف امداد رسانی شده است، گفت: نیروهای سازمان آتش نشانی دامغان از مهر سال گذشته تا مهر سال جاری به 59 فقره حادثه در آسانسور، 5 فقره حادثه در چاه، 18 فقره سقوط از ارتفاع، هشت فقره انگشتری و 74 فقره حمله حیوانات به مصدومان وحادثه دیدگاه خدمات ارائه دادند.

ابراهیمی با بیان اینکه نیروهای سازمان آتش نشانی به 22 نفر محبوس شده در اماکن خصوصی و دولتی خدمات ارائه و نسبت به آزاد سازی آنان اقدام کردند گفت: هشت فقره نشت گاز، 12 فقره آب گرفتگی معابر ومنازل و هفت مورد سایر حوادث غیر مترقبه با حضور نیروهای سازمان امداد رسانی شده است.

خبرنگاران سمنان سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 مهر 1401 بروزرسانی: 10 مهر 1401 گردآورنده: s-iqc.ir شناسه مطلب: 840

به "355 فقره آتش سوزی در دامغان رخ داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "355 فقره آتش سوزی در دامغان رخ داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید