آبشار آنجل بلندترین آبشار جهان به طول یک کیلومتر

به گزارش سرمایه گذاری ایکیوسی، آبشار ها نه تنها در کشورمان بلکه در تمام دنیا مورد توجه دوستداران طبیعت گردی هستند؛ آبشارهایی کوچک و بزرگ یا مرتفع و عریض هر کدام جذابیت های خاص خود را دارند. البته علاقه مندان به طبیعت گردی اغلب در پی طبیعت بکر و ناشناخته در دنیا هستند و سعی می نمایند جاذبه های نو را کشف نمایند.

آبشار آنجل بلندترین آبشار جهان به طول یک کیلومتر

بلندترین آبشار دنیا با نام آنجل در کشور ونزوئلا واقع شده است؛ آبشاری که از عمر کشف شدن آن کمتر از 100 سال می گذرد. این آبشار را به نام کاشف آن، جیمز آنجل نامگذاری نموده اند؛ کسی که اولین بار در سال 1935 در جستجوی هوایی پیروز به کشف آبشار و بازدید از آن شد.

آبشار آنجل که به زبان اسپانیایی به آن سالتو انجل می گویند، در بخش های جنوبی ونزوئلا قرار گرفته، روی رشته کوه های آیان تپویی قرار گرفته و ارتفاعی بیش از 800 متر دارد. آب آن از بارش ها در این منطقه تامین می گردد و به خاطر بارش های زیاد در ونزوئلا هیچ وقت خشک نمی گردد؛ تنها در برخی از فصل ها از شدت آب آن کاسته می گردد. آب سرازیر شده از این آبشار در نهایت به رودخانه چورون می ریزد.

طبیعت دل انگیز کوه و رودخانه در کنار آبشار باعث شده تا این منطقه مقصدی برای سرگرمیات هیجان انگیز باشد؛ از صخره نوری و پرش از ارتفاع گرفته تا بندبازی و قایق سواری در آب های رودخانه های مجاور. آبشار آنجل و طبیعت وصف ناپذیر اطراف آن را باید یکی از برترین مکان ها برای سرگرمیات هیجانی و سفرهای ماجراجویانه دانست؛ جایی بکر که تنها حرفه ای ها معمولا سراغ آن می روند.

آبشار آنجل برای دوستدارن عکاسی هم جایی مناسب است؛ ارتفاع بلند آبشار، آبی آب و سرسبزی جنگل عکس هایی زیبا و چشم نواز را خلق می نماید. در کنار همه اینها بسیاری نیز تنها برای سرگرمی و استراحت به این منطقه می آیند؛ هم هتل هایی در اطراف آبشار هست و هم افراد می توانند با کمپینگ در دل طبیعت لذت سفر را دوچندان نمایند.

بیشتر بخوانید

برترین مقاصد سفر برای عید نوروز

عید کجا بریم؟

برترین مقاصد سفر با تور کشتی کروز

منبع: فلای تودی
انتشار: 17 آذر 1401 بروزرسانی: 17 آذر 1401 گردآورنده: s-iqc.ir شناسه مطلب: 866

به "آبشار آنجل بلندترین آبشار جهان به طول یک کیلومتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آبشار آنجل بلندترین آبشار جهان به طول یک کیلومتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید