آمادگی فدراسیون ورزش های دانشگاهی برای اعزام ورزشکاران از طریق سایر بخش ها

به گزارش سرمایه گذاری ایکیوسی، در نشست امروز فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی در مورد مسائل مختلف بحث و تبادل نظر شد که یکی از مهمترین آنها نحوه اعزام ورزشکاران بود.

آمادگی فدراسیون ورزش های دانشگاهی برای اعزام ورزشکاران از طریق سایر بخش ها

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، جلسه هیئت رئیسه فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی صبح امروز با حضور اعضا در محل این فدراسیون برگزار شد و حاضران در این نشست درباره مسائل جاری فدراسیون بحث و تبادل نظر کردند.

براساس این گزارش، در جلسه امروز هادی بشیریان رئیس فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی گزارشی از فعالیت های اجرا شده در شش ماهه اول سال جاری و برنامه های پیش روی این فدراسیون ارائه داد.

رئیس فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی از هیئت های ورزش استان ها و تربیت بدنی بخش های آموزش عالی به خاطر برگزاری مراسم روز بین المللی ورزش دانشگاهی تشکر کرد و گفت: این مراسم سال جاری به بهترین شکل برگزار شد و پس از ارائه گزارش به فدراسیون بین المللی ورزش های دانشگاهی (فیزو) رئیس و دبیرکل فیزو تقدیر ویژه از ایران کردند و آن را مثالزدنی و الگو برای سایر کشورها دانستند.

وی همچنین گفت: تقویم مسابقات جهانی برای سال 2022 اعلام شده است و با توجه به سیاست فدراسیون برای واگذاری مسابقات جهانی برای اعزام به سایر بخش ها، هر بخشی که تمایل دارد رشته ای را اعزام کند به فدراسیون اعلام نماید.

در ادامه این جلسه درباره دستورالعمل کمیسیون های ورزشکاران، داوران و مربیان و آیین نامه نحوه فعالیت هیئت های ورزشی استانی و شهرستان ها بحث و تبادل نظر و مقرر شد اعضا نظرات پیشنهادی خود را اعلام کنند تا در جلسه آینده تصمیم گیری شود.

در این نشست دکتر احمدی، دکتر پورکیانی، رحیم شریف، دکتر علیزاده، دکتر علی دوست، دکتر قراخانلو، دکتر لشگری، مقدم منش، یوسف پور و خانم ها دکتر ترابی و رحیم دل به عنوان اعضای هیئت رئیسه فدراسیون حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 آذر 1400 بروزرسانی: 20 آذر 1400 گردآورنده: s-iqc.ir شناسه مطلب: 576

به "آمادگی فدراسیون ورزش های دانشگاهی برای اعزام ورزشکاران از طریق سایر بخش ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی فدراسیون ورزش های دانشگاهی برای اعزام ورزشکاران از طریق سایر بخش ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید