تور برزیل: اتاق بازرگانی ایران و برزیل به منظور توسعه روابط مالی دو کشور افتتاح شد

به گزارش سرمایه گذاری ایکیوسی، رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و برزیل با اشاره به افتتاح اتاق بازرگانی مشترک ایران و برزیل گفت: اتاق بازرگانی مشترک ایران و برزیل در خدمت توسعه و متنوع سازی روابط مالی دو کشور، مخصوصا در حوزه صادرات از ایران خواهد بود.

تور برزیل: اتاق بازرگانی ایران و برزیل به منظور توسعه روابط مالی دو کشور افتتاح شد

با تور برزیل از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، احمد نادری رئیس گروه دوستی مجلسی ایران و برزیل در جمع خبرنگاران، در تشریح سفر خود به برزیل به شرکت در مراسم افتتاح اتاق بازرگانی مشترک ایران و برزیل گفت: این مراسم با حضور فعالان بازرگانی برزیلی و ایرانی، آقای قریبی سفیر ایران، محمدرضا دشتی اردکانی نماینده اردکان مجتبی رضاخواه نماینده تهران و محمدجواد عسگری نماینده داراب و بنده و بعلاوه آقای قربانی معاون وزیر جهاد کشاورزی برگزار گردید.

وی هدف اتاق بازرگانی مشترک ایران و برزیل توسعه روابط تجاری بین دو کشور خواند و اضافه نمود: تا به امروز تراز تجاری ایران و برزیل به نفع برزیل بوده لذا این اتاق بازرگانی و ما در گروه دوستی مجلسی ایران و برزیل کوشش داریم که تراز تجاری بالانس گردد.

رئیس گروه دوستی مجلسی ایران و برزیل شرح داد: کوشش بر این است همان طور که تا به امروز واردات از برزیل به ایران وجود داشته، صادرات از ایران به برزیل نیز در دستور کار قرار گیرد تا تراز تجاری بالانس گردد.

نادری ادامه داد: بر همین اساس در مراسم افتتاح اتاق بازرگانی مشترک ایران و برزیل، از نقش مجلس ها و دیپلماسی مجلسی در توسعه روابط همه جانبه دو کشور صحبت کردم. اینکه مجلس ها به علت رویکرد از پایین به بالا و برخاستن از بطن مردم و رابطه مستقیم و روزانه با مردم، تجلی اراده مردمی بوده و می توانند بن بست های سیاسی را بشکنند.

وی در خاتمه با اشاره به برگزاری جلسه ای با مدیرکل منطقه خاورمیانه در وزارت امور خارجه برزیل، این جلسه را بسیار خوب توصیف کرد و اضافه نمود: ایشان منطقه را بسیار خوب می شناخت و بر فرهنگ ها و قومیت های مختلف در منطقه تسلط داشت. با وی در خصوص روابط دوجانبه دو کشور و مسائل و مسائل پیش رو صحبت کردم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: s-iqc.ir شناسه مطلب: 560

به "تور برزیل: اتاق بازرگانی ایران و برزیل به منظور توسعه روابط مالی دو کشور افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور برزیل: اتاق بازرگانی ایران و برزیل به منظور توسعه روابط مالی دو کشور افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید