اعضای گروه جی 20 قوانین ناظر بر ارز دیجیتال ارائه می نمایند

به گزارش سرمایه گذاری ایکیوسی، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، بانک های مرکزی سراسر دنیا تصمیم دارند قوانینی بین المللی برای رده خاصی از ارزهای دیجیتال به نام استیل کوین ارائه نمایند.

اعضای گروه جی 20 قوانین ناظر بر ارز دیجیتال ارائه می نمایند

استیبل کوین ها مانند لیبرا (ارز دیجیتال فیس بوک)، دسته جدیدی از ارزهای رمزنگاری شده هستند که با دارایی ذخیره شده پشتیبانی می شوند و سعی در ایجاد ثبت قیمت دارند. استیبل کوین ها به علت ثبات قیمتی مصارف مختلفی دارند و می توان در مبادلات میانه، پرداخت صورت و خرید از فروشگاه از آنها استفاده کرد.

منظره استفاده چند میلیارد نفر از استیبل کوینی در پلتفرم فیس بوک، بانک های مرکزی را وادار نموده تا قوانینی درباره چگونگی عرضه ارز دیجیتال ارائه نمایند.

هیات ثبات اقتصادی(FSB) در بیانیه ای اعلام نموده، قوانین اقتصادی کشورها در سطح ملی استیبل کوین ها پوشش نمی دهد و قانونیگذاران باید تضمین نمایند این نوع ارز دیجیتال جهانی کاملا قابل اعتماد و ایمن است و اقدامات حفاظتی لازم برای مواجهه با حملات سایبری و پولشویی آن لحاظ شده است.

هیات ثبات اقتصادی گروهی از بانک های مرکزی و قانونگذاران اقتصادی کشورهای عضو G20 تشکیل شده است.

این هیات بعلاوه اعلام نموده اقدامات لازم برای اجرای هدایت را اتخاذ می نماید تا از هرگونه شکافی که ثبات اقتصادی را برهم زند، جلوگیری گردد. به همین منظور تمام استانداردهای قابل اجرایی قانونی را به اقدامات لازم اضافه می نماید.

FSBمعتقد است استیبل کوین ها می توانند پرداخت های خرد بین المللی را کارآمدتر نمایند که در حال حاضر بسیار کند و پر هزینه هستند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: s-iqc.ir شناسه مطلب: 457

به "اعضای گروه جی 20 قوانین ناظر بر ارز دیجیتال ارائه می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعضای گروه جی 20 قوانین ناظر بر ارز دیجیتال ارائه می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید