اینستاگرام و فیس بوک به فروش می&zwnjرسند؟

به گزارش سرمایه گذاری ایکیوسی، کمیسیون تجارت فدرال آمریکا از فیس بوک شکایت نموده و ممکن است این شرکت مجبور به فروش اینستاگرام و واتس اپ گردد. این خبری است که شوکه کننده محسوب می گردد.

اینستاگرام و فیس بوک به فروش می&zwnjرسند؟

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، ممکن است فیس بوک مجبور گردد اینستاگرام و واتس اپ را به فروش برساند، زیرا این شرکت به استفاده از استراتژی شکارچی و تسلط بر بازار خود برای شکست رقبا و شرکت های کوچکتر متهم شده است. کمیسیون تجارت فدرال ایالات متحده شکایتی علیه فیس بوک تشکیل داده است که بر اساس پرونده ای مشترک از 46 ایالت تدوین شده است.

در پرونده های قضایی ضد انحصاری گفته شده است که فیس بوک از قدرت انحصاری خود برای از بین بردن رقابت با هزینه کاربران روزمره استفاده کرد. لتیتیا جیمز، دادستان کل نیویورک، گفت: جلوگیری از این خرید غارتگرانه شرکت ها بسیار مهم است و باید اعتماد به بازار را بازیابی کرد.

برای اینکه فیس بوک انحصار خود را بشکند، ممکن است مجبور گردد از دو دارایی با ارزش خود جدا گردد؛ پلت فرم تصویری شبکه های اجتماعی عکس محور اینستاگرام و سرویس پیغام رسانی واتس اپ. اولی در سال 2012 به مبلغ 1 میلیارد دلار خریداری شد، در حالی که دومی در سال 2014 با قیمت مناسب 19 میلیارد دلار به تسخیر فیس بوک در آمد.

منبع: انتخاب
انتشار: 19 دی 1399 بروزرسانی: 19 دی 1399 گردآورنده: s-iqc.ir شناسه مطلب: 64

به "اینستاگرام و فیس بوک به فروش می&zwnjرسند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینستاگرام و فیس بوک به فروش می&zwnjرسند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید