برترین شاسی بلند سال انتخاب شد، برنده نه ژاپنی است، نه آلمانی، نه آمریکایی ، عکس (تور آلمان)

به گزارش سرمایه گذاری ایکیوسی، گجت نیوز نوشت: برترین خودرو شاسی بلند سال 2022 به انتخاب موتور وان معرفی گردید. یک شاسی بلند کره ای توانست لقب برترین شاسی بلند 2022 را از آن خود کند.

برترین شاسی بلند سال انتخاب شد، برنده نه ژاپنی است، نه آلمانی، نه آمریکایی ، عکس (تور آلمان)

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

مجله خودرویی موتور وان با آنالیز چندین کاندیدا، برترین شاسی بلند سال 2022 را انتخاب کرد. کارشناسان مجله موتور وان برای انتخاب برترین شاسی بلند سال، مواردی چون قدرت موتور، اندازه نرمی در سواری، امکانات رفاهی، اندازه فضای بار، اندازه فضای کابین، طراحی و قیمت را مورد ارزیابی قرار می دهند.

کیا اسپورتیج به علت ظاهر مجذوب نماینده، پیشرانه قدرتمند، آپشن های متعدد و فضای مناسب کابین توانسته نسبت به سایر کاندیداها امتیازهای بیشتری را دریافت کند.

اسپورتیج دارای طراحی آینده نگرانه بوده و نسبت به سایر کاندیداها از لحاظ ظاهری در سطح بالاتری قرار می گیرد. این شاسی بلند کره ای به یک سیستم هیبریدی مجهز شده که یک موتور 1.6 لیتری توربوشارژ و یک موتور برقی را شامل می گردد. این سیستم در مجموع می تواند قدرتی برابر با 227 اسب بخار و گشتاور 350 نیوتن متر را فراوری کند. قدرت فراوری شده به تمام چرخ ها منتقل می گردد.

این خودرو در کابین نیز از طراحی مدرنی بهره می برد و برای تمام سرنشینان فضای پای مناسبی نیز در نظر گرفته شده است. هنگام مشاهده این خودرو از نمای کنار شاهد یک شیب کم در طول خودرو خواهیم بود که طراحان این شیب را به گونه ای ایجاد کردند تا سرنشینان عقب کمی بالاتر از سرنشینان جلو قرار بگیرند و به خوبی مسیر را مشاهده نمایند. بعلاوه فضای کافی برای سرنشینان بلندقامت نیز در نظر گرفته شده است.

ضمن این که این خودرو با توجه به تمام ویژگی های مثبت خود از قیمت مناسبی نیز بهره می برد و در این فهرست از گزینه های ضعیف تری چون هوندا CR-V و سوبارو فارستر هم قیمت پایه کمتری دارد. چنین موضوعی بالا بودن ارزش خرید کیا اسپورتج هیبرید را نشان می دهد.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 4 بهمن 1401 بروزرسانی: 4 بهمن 1401 گردآورنده: s-iqc.ir شناسه مطلب: 892

به "برترین شاسی بلند سال انتخاب شد، برنده نه ژاپنی است، نه آلمانی، نه آمریکایی ، عکس (تور آلمان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین شاسی بلند سال انتخاب شد، برنده نه ژاپنی است، نه آلمانی، نه آمریکایی ، عکس (تور آلمان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید