توزیع بیش از 7000 جلد کتاب در میان جوامع هدف ایلام

به گزارش سرمایه گذاری ایکیوسی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در ایلام، با اعلام این خبر گفت: خوشبختانه با وجود شیوع گسترده ویروس کرونا با رعایت حداکثری شیوه نامه های بهداشتی در سه ماه اول امسال، بیش از 7 هزار جلد کتاب در میان جوامع هدف توزیع و اهدا شده است.

توزیع بیش از 7000 جلد کتاب در میان جوامع هدف ایلام

عمران خودآموز اضافه کرد: خوشبختانه سیستم توزیع و اهدای کتاب به وسیله کتابسرا در این اداره کل با شناسایی جوامع هدف و مخاطبان واقعی به طور منظم با راهنمایی و نظارت اداره کل اقدامات مناسبی در این راستا انجام داده و کتاب های اهدایی در سطحی گسترده در میان مخاطبان توزیع شده است.

وی توضیح داد: شناسایی جوامع هدف که شامل ادارات دولتی، مؤسسات فرهنگی، سازمان های مردم نهاد، کانون های فرهنگی مذهبی مساجد و حسینیه ها بخش های خصوصی، مؤسسات خیریه، مراکز فرهنگی، کتابخانه های شخصی و مجتمع های آپارتمانی، روستاها و عشایر، جام باشگاه های کتابخوانی و... از دغدغه های ما در توزیع هدفمند و اصولی و با برنامه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام با همکاری مؤسسه فرهنگی هنری اقلیم هشت ایلام (مجری فعالیت های کتاب محور در استان) و نظارت معاونت امور فرهنگی و واحد کارشناسی چاپ و نشر بوده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی توضیح داد: انشاالله در ماه های آینده جهت ارزیابی و رصد فعالیت های کتابخوانی همکاران مان در اداره کل و مؤسسه مجری فعالیت های کتاب محور بازدید های کارشناسی با رعایت شیوه نامه های های بهداشتی به عمل خواهد آمد.

خودآموز در انتها توضیح داد: همه ما در برابر دانایی و افزایش سرانه ی کتابخوانی در میان جامعه مسئولیم و توزیع رایگان و هدف مند کتاب در میان جوامع هدف، رفتار و ارزشی غایی است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 7 مرداد 1400 بروزرسانی: 7 مرداد 1400 گردآورنده: s-iqc.ir شناسه مطلب: 425

به "توزیع بیش از 7000 جلد کتاب در میان جوامع هدف ایلام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع بیش از 7000 جلد کتاب در میان جوامع هدف ایلام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید