خبرنگاران یزد آمادگی میزبانی مسابقات هندبال آسیا را داراست

به گزارش سرمایه گذاری ایکیوسی، یزد- خبرنگاران- عضو هیات رییسه فدراسیون هندبال ایران گفت: مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیایی این رشته در دی ماه سال 1400 برگزار می گردد، یزد با توجه به وجود سالن های مناسب ورزشی و محل های اسکان ورزشکاران آمادگی لازم را برای برگزاری این دوره از رقابت ها دارد.

خبرنگاران یزد آمادگی میزبانی مسابقات هندبال آسیا را داراست

ابوالفضل خوشنویس روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: وجود زیرساخت های مناسب برای میزبانی رقابت ها در یزد ،از اهمیت زیادی برخوردار است که امکانات آن در استان وجود دارد.

وی به اهمیت برگزاری مسابقات بین المللی و نقش آن در توسعه این رشته و ایجاد انگیزه در بین ورزشکاران یزدی اشاره نمود و یادآور شد: هیات هندبال استان به خاطر زیرساخت های مناسب ، پیگیر میزبانی است .

وی با بیان اینکه با وجود زیرساخت های استاندارد ، یزد شانس زیادی برای کسب میزبانی این دوره از مسابقات را دارد، ابراز امیدواری کرد که بتوان با برگزاری مسابقات هندبال آسیا برای توسعه آن در استان بیشتر اقدام کرد .

به گفته خوشنویس، برگزاری این رقابت ها تا دی ماه سال جاری بر اساس شرایط و شرایط کرونا با تصمیم مسوولان ورزش و لحاظ کردن نکات دقیق بهداشتی در پیشگیری از ویروس است و در این ارتباط اقدام لازم طبق مقررات به عمل می آید.

اولین دوره مسابقات چند جانبه بین المللی هندبال به مدت یک هفته از دوم اسفندماه سال 1399 با حضور تیم های ملی نوجوانان و جوانان ایران و کشورهای عراق، ازبکستان و تیم منتخب یزد در سالن ورزشی دانشگاه یزد برگزار گردید.

یزد 48 هیات ورزشی و 62 هزار ورزشکار بیمه شده دارد و 2 هزار نفر در رشته هندبال فعال هستند و این استان یک میلیون و 200 هزار نفر جمعیت دارد که 87 درصد در 24 شهر و بقیه در روستاها و آبادی ها زندگی می نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 22 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 22 اردیبهشت 1400 گردآورنده: s-iqc.ir شناسه مطلب: 293

به "خبرنگاران یزد آمادگی میزبانی مسابقات هندبال آسیا را داراست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران یزد آمادگی میزبانی مسابقات هندبال آسیا را داراست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید