سکوت 10ساله شاهد جنایت شکست

به گزارش سرمایه گذاری ایکیوسی، مردی که شاهد قتل یک زن توسط همسایه اش بود، بعد از 10 سال سکوتش را شکست و جزئیات جنایت را فاش کرد.

سکوت 10ساله شاهد جنایت شکست

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران از روزنامه خبرنگاران، سی ام دی سال جاری مردی با پلیس 110 تهران تماس گرفت و ادعای عجیبی را بیان کرد.

او به ماموران گفت: همسایه شان 10 سال قبل زنی را کشته و حالا می خواهد راز این جنایت را فاش کند.

این مرد در تشریح ماجرا گفت: با مرد معتادی که میوه فروش دوره گرد بود، همسایه بودم. شانزدهم اسفند سال 89 از محل کارم به خانه آمدم و صدای دعوا از خانه او شنیدم. احتمال دادم دعوای خانوادگی است و بعد صدا قطع شد. نیمه شب مقابل پنجره ایستاده بودم که مرد همسایه را دیدم که جسد زنی را در میان پتو قرار داده و همراه چند مرد دیگر از خانه بردند. آن مرد را زیر نظر داشتم و یک شب شنیدم تلفنی به مردی می گفت جسد را در حوالی سبزوار دفن نموده اند. بعد از چند روز آگهی یک زن گمشده را دیدم که چهره آن زن به مقتول شبیه بود.

در این مدت سکوت کردم اما حالا می خواهم راز قتل را فاش کنم. با توجه به گفته های این مرد، ماموران پرونده افراد گمشده را آنالیز کردند که معلوم شد اسفند سال 89 پرونده زنی با مشخصاتی که شاهد ماجرا می گوید در پلیس آگاهی و دادسرای جنایی تهران مطرح شده بود.

ماموران با کشف این سرنخ ها مرد میوه فروش را دستگیر کردند که او در جریان تحقیقات مدعی شد؛ زن جوان و شوهرش برایم مواد می آوردند. آن شب قرار بود آن زن مواد را بیاورد که نیامد. سراغ شوهرش رفتم که ادعا کرد همسرش ناپدید شده است. مدتی بعد از این ماجرا از برادرشوهر این زن شنیدم که او را کشته و جسدش را در حوالی سبزوار دفن نموده است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 3 اسفند 1399 بروزرسانی: 3 اسفند 1399 گردآورنده: s-iqc.ir شناسه مطلب: 140

به "سکوت 10ساله شاهد جنایت شکست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سکوت 10ساله شاهد جنایت شکست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید