صبا راد صدایش را فروخت ! ، اقدام تحقیر آمیز خانم مجری !

به گزارش سرمایه گذاری ایکیوسی، خبرنگاران:صبا راد مجری سابق تلویزیون و بلاگر حال حاظر اینستاگرام است که به برکت فالوور ها و ارقام بالایی که برای تبلیغات می گیرد زندگی لاکچری دارد.

صبا راد صدایش را فروخت ! ، اقدام تحقیر آمیز خانم مجری !

صبا راد مجری و گوینده سابق صدا و سیما می باشد که دیگر از این فضا بسیار دور شده اما به جایش صبا راد در اینستاگرام هر روز در حال ترکوندن و نمایش زندگی اش است. صبا راد در گذشته از مجریان معروف در برنامه محبوب به خانه بر می گردیم بود که مردم صبا راد را با همان شکل و شمایل دوست داشتند. اما حالا صبا راد تبدیل به یک بلاگر فخر فروش شده که چندان در دید مردم دوست داشتنی نیست زیرا ریز ریز زندگی و خورد و خوراک لاکچری اش را در اینستاگرام منتشر می نماید، به خصوص در چنین شرایط سخت مالی!

حال دلیلی این کار چیست؟ این روز ها هر که از سر راه رسیده تبدیل به بلاگر شده و با تبلیغ گرفتن کسب عایدی می نماید. اگر معروف هم باشی که دیگر همه چیز تمام است! صبا راد روزانه معرفی های زیادی در پیجش دارد که برای آن ها نرخ هایی هِنگفت معین نموده است.

صبا راد در پیج اینستاگرامی اش 700 هزار دنبال کننده دارد و به نسبت تعداد فالوور ها و اندازه بازدهی آن نرخ ها را معین نموده که قطعا اگر پیجش میلیونی گردد این اعداد و ارقام نجومی تر هم می شوند.

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه تفریح دارد

منبع: شایانیوز

منبع: رکنا
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: s-iqc.ir شناسه مطلب: 574

به "صبا راد صدایش را فروخت ! ، اقدام تحقیر آمیز خانم مجری !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صبا راد صدایش را فروخت ! ، اقدام تحقیر آمیز خانم مجری !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید