فهرست تنقلات خوشمزه و سرگرم کننده برای پیک نیک خانوادگی و دو نفره

به گزارش سرمایه گذاری ایکیوسی، در سبد پیک نیک تنقلات چی بگذاریم؟ اصلا برترین تنقلات برای پیک نیک چیست؟ شما چه خوراکی هایی را در پیک نیک همراه خود می برید؟ با نزدیک شدن به بهار و گرم شدن هوا تب و تاب پیک نیک رفتن در خانواده ها بیشتر می گردد. انتخاب تنقلات سالم و مقوی در پیک نیک به شما یاری می نماید تا انرژی بیشتری در طول روز داشته باشید و در کنار اعضای خانواده و دوستان بیشتر لذت ببرید. در این مقاله از در می توانید با انواع تنقلات پیک نیک سالم بیشتر آشنا شوید. در انتهای مقاله به سوالات متداول در خصوص تنقلاتی که باید برای پیک نیک تهیه کنیم پاسخ خواهیم داد.

فهرست تنقلات خوشمزه و سرگرم کننده برای پیک نیک خانوادگی و دو نفره

با تنقلات لازم برای پیک نیک آشنا شوید

حتماً قبول دارید که در پیک نیک همه غذاها و خوراکی ها خوشمزه تر به نظر می رسند. دور هم بودن و نشستن در طبیعت موجب می گردد که اشتهای ما به خوردن انواع تنقلات و خوراکی های خوشمزه بیشتر گردد. حتی گاهی وقت ها ممکن است یک باره در پیک نیک هوس خوردن کیک کنید و یا با خودتان بگویید که کاش اندازهی پاپ کرن و میوه هم همراه خود آورده بودید.

در ادامه قصد داریم شما را با فهرستی از انواع تنقلات لازم برای پیک نیک آشنا کنیم. مطمئن باشید از خوردن این تنقلات در هوای آزاد بی نهایت لذت خواهید برد.

1- کیک خانگی

باور کنید خوردن در هیچ کجای جهان به میزان پیک نیک لذت بخش نخواهد بود. حتی اگر عادت به خوردن کیک و شیرینی ندارید، بهتر است گاهی اوقات در پیک نیک های محبت آمیز و خانوادگی اندازهی کیک خانگی با خود بیاورید و ببینید که طعم آن همراه با چایی که روی آتش درست شده چقدر لذت بخش خواهد بود.

بهتر است خریدن کیک و شیرینی از بیرون را فراموش کنید و خودتان یک کیک خوشمزه در خانه درست کنید. اگر واقعاً کیک درست کردن برایتان سخت است، می توانید یک بسته پودر کیک بخرید و در عرض چند دقیقه یک کیک حرفه ای و خوشمزه درست کنید.

می توانید انواع با طعم های مختلف را به صورت آنلاین، حضوری و تلفنی از فروشگاه های تهیه کنید. انواع را هم می توانید از فروشگاه های زنجیره ای بخرید.

2- کوکی جو دوسر

اگر در رژیم هستید و در پیک نیک هم به رژیم خود پایبند می مانید، می توانید به جای درست کردن کیک به سراغ درست کردن انواع کوکی های رژیمی با جو دوسر بروید. برای مقوی شدن کوکی نیز بهتر است اندازهی گردو و کشمش به آن اضافه کنید.

برای شیرین کردن این کوکی ها هم پیشنهاد می گردد کمی عسل در آن بریزید. می توانید ، ، و را به صورت آنلاین، حضوری و تلفنی از فروشگاه های تهیه کنید.

3- پاپ کورن

خوردن پاپ کورن یکی دیگر از لذت بخش ترین کارهایی است که می توانید در دل طبیعت انجام دهید. درواقع یکی از تنقلات لازم برای پیک نیک های خانوادگی به همراه داشتن اندازه زیادی پاک کورن است.

می توانید را ساده یا طعم دار درست کنید، اما نباید فراموش کنید که بعد از درست کردن پاپ کورن اجازه دهید خنک گردد و سپس آن را در ظرف یا پلاستیک در بسته بریزید تا کیفیت خود را از دست ندهد. می توانید مخصوص برای تهیه پاپ کورن یا در طعم های مختلف را به صورت اینترنتی، حضوری و تلفنی از فروشگاه های تهیه کنید.

4- اسموتی میوه

اگر در پی تنقلات پیک نیک سالم و مفید هستید، بهتر است درست کردن اسموتی قبل از پیک نیک رفتن را نباید فراموش کنید. اسموتی میوه یک نوشیدنی بی نظیر برای ویتامینه کردن بدن و افزایش انرژی است.

برای تهیه اسموتی می توانید از هر نوع میوه ای که دوست دارید بهره ببرید. سپس اسموتی را داخل یک ظرف بریزید و در ظرف یخ بگذارید تا خنک بماند. می توانید طرز تهیه انواع اسموتی را در مقاله بخوانید.

5- هندوانه

معمولاً بیشتر افراد در پیک نیک انرژی زیادی صرف می نمایند. بعضی به صورت دسته جمعی بازی می نمایند و بعضی دیگر بیشتر زمان خود را به گشت و گذار در طبیعت می گذرانند. به هر حال خوردن یک قاچ هندوانه شیرین و ترد می تواند انرژی از دست رفته بدن را تأمین کند و بدن شما را هیدراته کند.

می توانید برای سرو کردن هندوانه کمی خلاقیت به خرج دهید و یک درست کنید. مطمئن باشید با این روش بیشتر از خوردن هندوانه لذت می برید. می توانید انواع از جمله فتا را به صورت آنلاین، حضوری و اینترنتی از فروشگاه های تهیه کنید.

6- سالاد میوه

یکی دیگر از انواع تنقلات لازم برای پیک نیک سالاد میوه است. سالاد میوه یک دسر سبک، سالم و خوشمزه است که می توانید از ترکیب انواع میوه های مختلف آماده کنید. برای تهیه سالاد میوه باید میوه های مختلف را خرد کنید و سپس می توانید کمی آب میوه یا آب لیمو ترش تازه به آن اضافه کنید. این به خصوص برای افزایش اشتیاق بچه ها به خوردن میوه روش فوق العاده ای است.

7- آجیل و مغز

آجیل در همه جهان به عنوان سالم ترین تنقلات شناخته می گردد و از همین رو در فهرست برترین تنقلات برای پیک نیک نیز قرار گرفته است. به همراه داشتن ترکیبی از انواع مغزها در پیک نیک هم بسیار مقوی است و هم انرژی بخش.

می توانید خودتان چند مغز مختلف را با هم ترکیب کنید و آجیل درست کنید. برای این کار می توانید از گردو، فندق، پسته، بادام درختی و بادام زمینی و هر نوع مغز دیگری که در دسترس دارید بهره ببرید.

برای تهیه ، ، ، فندق، و می توانید همین حالا خرید خود را از فروشگاه های همیشه تخفیف به صورت اینترنتی، حضوری یا تلفنی انجام دهید.

8- تخمه

تخمه خوردن یکی دیگر از لذت بخش ترین کارها در پیک نیک است. نباید فراموش کنید قبل از رفتن به پیک نیک حتماً اندازهی تخمه آفتابگردان، تخمه کدو و یا هر نوع تخمه دیگری که دوست دارید تهیه کنید.

تخمه خوردن در پیک نیک به خصوص برای بعضی از مردها بیشتر از هر کار دیگری مجذوب کننده خواهد بود. می توانید انواع را به صورت اینترنتی، حضوری و تلفنی از فروشگاه های تهیه کنید.

9- چیپس خانگی

یک پیشنهاد مجذوب کننده برای تهیه تنقلات لازم برای پیک نیک محبت آمیز درست کردن اندازهی است. می توانید چیپس سیب زمینی را خودتان در خانه با هر طعمی که دوست دارید درست کنید. سپس اجازه دهید چیپس شما خنک گردد و بعد آن را درون ظرف در بسته بریزید تا کیفیت آن حفظ گردد.

اگر وقت درست کردن چیپس خانگی را ندارید، نباید فراموش کنید قبل از رفتن به پیک یک چند بسته چیپس بخرید. می توانید انواع با طعم های مختلف را به صورت اینترنتی، حضوری و تلفنی از فروشگاه های تهیه کنید.

10- سیب زمینی ذغالی

سیب زمینی زغالی یکی دیگر از خوراکی هایی است که خوردن آن می تواند از هر غذا و تنقلاتی لذت بخش تر باشد. برای تهیه سیب زمینی ذغالی باید یک آتش درست کنید و سیب زمینی ها را داخل فویل آلومینیومی بپیچید. سپس آن ها را درون آتش قرار دهید و بعد از پخته شدن همراه با اندازهی نمک و فلفل بخورید.

می توانید و بعلاوه و را به صورت آنلاین، حضوری و تلفنی از فروشگاه های تهیه کنید.

11- ساندویچ سیب با کره بادام زمینی

اگر در پی تنقلات پیک نیک سالم هستید، پیشنهاد می گردد ساندویچ سیب و کره بادام زمینی را امتحان کنید. برای تهیه این ساندویچ لازم نیست از قبل آن را درست کنید. تنها باید در پیک نیک همراه خودتان چند عدد سیب و اندازهی کره بادام زمینی داشته باشید.

سپس می توانید سیب ها را در عرض به برش های نازک تقسیم کنید. سپس بین هر دو لایه سیب اندازهی کره بادم زمینی بگذارید و ساندویچ خوشمزه تان را میل کنید. می توانید را به صورت اینترنتی، حضوری و تلفنی از فروشگاه های تهیه کنید.

12- انواع تارت خانگی

آخرین پیشنهاد ما به انواع تنقلات لازم برای پیک نیک تارت خانگی است. تارت یک نوع شیرینی پرطرفدار و خوشمزه است و می توانید روی آن را با انواع مارمالاد و میوه های پخته شده تزیین کنید.

می توانید قبل از رفتن به پیک نیک اندازهی تارت خانگی تهیه کنید و در روز پیک نیک بعد از ناهار و یا نزدیک ظهر اندازهی تارت بخورید. می توانید طرز تهیه انواع تارت را در مقاله بخوانید.

سوالات متداول

برترین ایده برای پیک نیک دو نفره چیست؟

برای پیک نیک دونفره پیشنهاد می گردد حتماً اندازهی اسموتی میوه، کیک یا تارت خانگی و بعلاوه تخمه و آجیل همراه خود داشته باشید.

برای تهیه تنقلات پیک نیک سالم از چه خوراکی هایی استفاده کنیم؟

به منظور تهیه تنقلات پیک نیک سالم می توانید از سالاد میوه، اسموتی، هندوانه، آجیل، تخمه و پاپ کورن خانگی بهره ببرید.

منابع: savoteur، tinybeans

منبع: افق کوروش
انتشار: 2 فروردین 1402 بروزرسانی: 2 فروردین 1402 گردآورنده: s-iqc.ir شناسه مطلب: 917

به "فهرست تنقلات خوشمزه و سرگرم کننده برای پیک نیک خانوادگی و دو نفره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فهرست تنقلات خوشمزه و سرگرم کننده برای پیک نیک خانوادگی و دو نفره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید